1

محمدقسیم عثمانی از حوزه انتخابیه ‌بوکان به مجلس راه یافت

  • کد خبر : 182464
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۰۰

فرماندار بوکان گفت: محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان شد.

خبرگزاری فارس: محمدقسیم عثمانی از حوزه انتخابیه ‌بوکان به مجلس راه یافت

جمال خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اتمام شمارش آرا در بوکان،  اظهار داشت: محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی با بیان اینکه محمد قسیم عثمانی توانست ۴۷ هزار و ۱۶۳ رای را از ۱۰۹ هزار و ۷۶۱ برگ رای به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: پس از محمد قسیم عثمانی، انور حبیب‌زاده نفر دوم بود که توانست ۲۹ هزار و ۵۵۵ رای را به خود اختصاص دهد ولی به دلیل اختلاف زیاد در آرا، از راهیابی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازماند.

این مسئول تعداد نامزدهای انتخاباتی را هشت نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ۲۵۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان وجود داشت و ۱۷۱ هزار نفر نیز واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه بودند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوکان با اشاره به مشارکت مردم شهرستان بوکان در انتخابات، از حضور مردم در انتخابات دیروز تقدیر کرد و گفت: میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ۶۴٫۳۲ درصد بود.

خسروی با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات زمینه خنثی سازی توطئه دشمنان را سبب شدند،تصریح کرد: امیدواریم در تمام دورانها شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انقلابی باشیم.

وی با بیان اینکه دیروز نیز صحنه خوبی از استقلال مردم ایران به نمایش گذاشته شد، اعلام کرد: مردم ایران اسلامی مردمی آگاه هستند که در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی ثابت قدم هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر