2

نمایندگان ۱۰ حوزه استان آذربایجان‌شرقی مشخص شدند

  • کد خبر : 182496
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی نتایج به دست آمده از حوزه‌های انتخابیه استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: نمایندگان 10 حوزه استان آذربایجان‌شرقی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی نتایج به دست آمده از حوزه‌های انتخابیه استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام می‌کند.

نتایج آرا در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی به نقل از رئیس ستاد انتخابات استان به شرح زیر است:

از حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند از مجموع ۶۲ هزار و ۴۸۰ رای ماخوذه، ۶۱ هزار و ۷۱۱ رای صحیح و آقای قلی‌الله قلی‌زاده با ۳۶ هزار و ۹۴۶ رای حائز اکثریت آرا شد.

از حوزه انتخابیه مرند و جلفا از مجموع ۱۶۴ هزار و ۶۰۳ رای ماخوذه، ۱۵۸ هزار و ۳۲۴ رای صحیح و آقایان کریم شافعی با ۲۹ هزار و ۶۷۲ رای و محمد حسن‌نژاد با ۲۹ هزار و ۶۳ رای به دور دوم راه یافتند.

از حوزه انتخابیه شبستر از مجموع ۷۸ هزار و ۸۴۴ رای ماخوذه، ۷۶ هزار و ۲۲۵ رای صحیح و خانم معصومه آقاپور با ۱۲ هزار و ۳۱۴ رای و آقای علی علیلو با ۸ هزار و ۵۱۱ رای به دور دوم راه یافتند.

از حوزه انتخابیه ورزقان از مجموع ۴۹ هزار و ۵۹۴ رای ماخوذه، ۴۹ هزار و ۸۱ رای صحیح و آقای رضا علیزاده با ۱۵ هزار و ۸۹۲ رای حائز اکثریت آرا شد.

از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر از مجموع ۱۵۳ هزار و ۵۶۶ رای ماخوذه، ۱۴۲ هزار و ۵۵ رای صحیح و آقایان مهدی دواتگری با ۲۹ هزار و ۶۶ رای و محمدعلی حسین‌زاده با ۲۶ هزار و ۵۱۲ رای به دور دوم راه یافتند.

از حوزه انتخابیه بناب از مجموع ۷۷ هزار و ۲۳۷ رای ماخوذه، ۷۴ هزار و ۶۸۸ رای صحیح و آقای ضیاءالله اعزازی با ۲۶ هزار و ۳۸۳ رای حائز اکثریت آرا شد.

از حوزه انتخابیه ملکان از مجموع ۶۷ هزار و ۷۶۱ رای ماخوذه، ۶۶ هزار و ۷۱۷ رای صحیح و آقای سلمان خدادادی با ۳۳ هزار و ۱۳۲ رای حائز اکثریت آرا شد.

از حوزه انتخابیه سراب از مجموع ۷۴ هزار و ۷۶۵ رای ماخوذه، ۷۳ هزار و ۴۹ رای صحیح و آقایان یوسف داودی با ۱۶ هزار و ۲۸۴ رای و مجید نصیرپور سردهایی با ۱۵ هزار و ۱۵ رای به دور دوم راه یافتند.

از حوزه انتخابیه بستان‌آباد از مجموع ۶۴ هزار و ۵۴۸ رای ماخوذه، ۶۲ هزار و ۷۲۱ رای صحیح و آقای محمد وحدتی هلان با ۲۰ هزار و ۶ رای حائز اکثریت آرا شد.

از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق از مجموع ۵۵ هزار و ۵۴۹ رای ماخوذه، ۵۴ هزار و ۷۴۷ رای صحیح و آقای سید حمزه امینی با ۱۵ هزار و ۵۸ رای حائز اکثریت آرا شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر