2

مدیریت ارتباط با مشتری ایران خودرو خدمات نوین ارایه می کند

  • کد خبر : 182734
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۴۱

مدیریت ارتباط با مشتری بر آن است تا با ارتباط با جوانان و مشتریان بالقوه ایران خودرو و کسب اطلاع از نیازها و خواسته های آنان برنامه ای منسجم و هدفمند را تدوین کرده و آنان را در آینده ای نزدیک عضو باشگاه مشتریان ایران خودرو کند.

مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو با بررسی مشتریان فعلی، مشتریان آینده و مشتریان خاص درصدد ارایه بسته هایی ویژه و منحصر به فرد برای همراهی آنان با اهداف و برنامه های ایران خودرو است.

این مدیریت در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو برای معرفی طرح‌های خدماتی نوین و متفاوت با سازو کار ارتباطی برای بازدید کنندگان برنامه ریزی کرده است. در همین راستا روش‌های تقویت ارتباط متقابل و موثر، معرفی طرح‌های توسعه خدمات، روش‌های گسترش وفاداری و نیز تعریف روش‌های پاسخ به نیازهای مشتریان ایران خودرو صورت می پذیرد.

از دیگر فعالیت های مدیریت ارتباط با مشتری در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو، انجام مستمر نظرسنجی از بازدیدکنندگان در زمان برگزاری نمایشگاه با رویکرد مشتری مداری است. کارشناسان اداره رسیدگی به درخواست های مشتریان به درخواست های مشتریان به صورت حضوری رسیدگی می کنند.

همچنین در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه خودرو، کلاس آموزشی در دونوبت توسط کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری برای معرفی اهداف و برنامه های این مدیریت برگزار می شود. 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182734

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]