2

گران ترین ترکیب دنیا؛ بازیکنان دنیا در قابی از اسکناس

  • کد خبر : 183991
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۷

به مرور گران ترین ترکیب دنیا پرداخته ایم.

کریستیانو رونالدو لیونل مسی گران ترین ترکیب دنیا؛ بازیکنان دنیا در قابی از اسکناس

به گزارش سرویس ورزشی”جام نیوز“، در فوتبال این روز ها پول نقش مهمی دارد. نه فقط در نقل و انتقال بازیکن بلکه در ساختن تیم های پایه و ایجاد امکانات لازم برای باشگاه. اما رویکرد این مقاله دیدن بازیکنان در قاب اسکناس است. هر بازیکن قیمتی دارد و البته هر قیمتی با پول سنجیده نمی شود. چیز هایی مانند عشق و وفاداری قیمت زیادی دارند و شاید تنها چیز هایی هستند که با اسکناس نمی توان آن ها را خرید.

 

به نقل از Sport Keeda، و با توجه به آمار های سایت  transfermarkt، با ترکیب ۳-۳-۴ گران ترین تیم دنیا را خواهیم گفت. هر چند این قیمت ها حدودی و بر اساس ویژگی هایی از جمله سن، قابلیت ها و چیز هایی از این دست تنظیم شده است و این به معنا حتمی بودن آن ها در بازار نقل و انتقالات نیست.

 

مانوئل نویر (دروازه بان) – ۴۵ میلیون یورو

بی شک برای فوتبال آلمان داشتن یک دروازه بان بزرگ امری عادی و البته حتمی است. نویر نقش سوییپر را به خوبی انجام می دهد وپشت دفاع را جمع می کند برای مثال بازی الجزایر و آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ را به یاد بیاورید. او شوت گیر ماهری است و البته رفلکس های بی نظیری دارد. او ۵ تا ۷ سال دیگر می تواند به دورانش ادامه دهد. شاید دوست داران بوفون اعتقاد داشته باشند، جان لوییجی گران ترین است اما نقش سن در تعیین قیمت بسیار مهم است.

 

داوید آلالبا ( دفاع چپ) – ۴۵ میلیون یورو

این مرد جوان اتریشی ۲۳ سال دارد و در پست های متفاوتی از دفاع وسط گرفته تا هافبک می تواند بازی کند. در بازی برگشت مقابل یوونتوس او در نیمه دوم در دفاع وسط بازی کرد. سرعت و قدرت و دید بالا از ویژگی های آلابا است. وی در ضربات آزاد هم مهارت دارد و چند گل زیبا به ثمر رسانده است. گواردیولا در باره او می گوید:” او از آن دست بازیکنانی است که با تمام توان به میدان می روند. من او را ستایش می کنم.”

 

سرخیو راموس (دفاع وسط) – ۴۰ میلیون یورو

نکته عجیب درباره راموس این است که تنها ۲۹ سال دارد. واقعا او به اندازه یک بازیکن ۴۰ ساله تجربه دارد و یک کاپیتان واقعی برای مادریدی ها است. او مدافع گلزنی است چه با پا و چه با سر. جنگندگی خاصی دارد و البته یک نقطه ضعف به نام کارت قرمز. او از سال ۲۰۰۵ در تیم رئال مادرید حضور دارد.

 

جروم بواتنگ ( دفاع وسط) – ۴۰ میلیون یورو

بی شک یکی از ارکان تیم بایرن مونیخ است. این مدافع آلمانی ۲۷ سال دارد و در هوا و زمین بی نظیر کار می کند. قدرت بدنی مناسب و البته سرعت کافی از ویژگی های بواتنگ است. پپ گواریولا در مورد او گفته است:” به شکل باورنکردنی بواتنگ برای ما مهم است. من فکر می کنم او یکی از سه مدافع برتر جهان است.”

 

دنیل کارواخال ( دفاع راست) – ۲۵ میلیون یورو

شاید این بازیکن مورد انتقاد خیلی ها قرار بگیرد اما دلیل انتخاب نشدن بازیکنانی مانند دنی آلوز و لام در این لیست این بوده است که آن ها سنشان بالا است و سبب کاهش قیمتشان از نظر سایت ترنسفر مارکت شده است.

 

کارواخال بازیکن آینده داری نشان داده است و البته ارزان ترین بازیکن در ما بین این ۱۱ نفر است. او در حمله خوب شرکت می کند و در دفاع نیز مستحکم است و البته سانتر و نفوذ های خوبی انجام می دهد و البته آمادگی بدنی خوبی دارد.

 

سرخیو بوسکتس ( هافبک دفاعی) – ۵۰ میلیون یورو

بوسکتس کار کثیف را در تیم بارسلونا انجام می دهد. او می جنگد، تکل میزند، سر می زند و البته پاس های عالی می دهد و در مواقعی گل های حساس می زند. در بازی تیکی تاکای بارسا او نقش محوری را دارد. در دفاع بازی خوان ماهری است و در حمله بسیار مناسب جای گیری می کند. بی شک سن او در این قیمت بالایش تاثیر فراوان داشته است. نکته ریز بازی بوسکتس، تکنیک او است. به عنوان یک هافبک دفاعی تکنیک قابل توجهی دارد. راموس درباره او می گوید: ” چند بازیکن هستند که من آن ها را دوست دارم اما بوسکتس تنها بازیکنی است که ما به او احتیاج داریم.”

 

کوین دی بروین ( هافبک وسط) – ۶۰ میلیون یورو

او ۲۴ ساله است و آینده ای درخشان در پیش دارد. پیگرینی درباره او می گوید:” ما کوین را خریدیم چراکه می دانیم او یک بازیکن خلاق است که گل می زند و گل می سازد. او برای باشگاه بی نظیر است.” تکنیک بالا، پاس های فوق العاده و البته اشتیاق زیاد برای زدن گل از ویژگی ها او است. چلسی بی شک از اینکه او را ازدست داده است، حسرت خواهد خورد.

 

هامس رودریگز ( هافبک وسط) – ۸۰ میلیون یورو

با مبلغی حدود همین قیمت از موناکو به رئال مادرید آمد. او هم ۲۴ سال دارد. گلزن است، خوب پاس می دهد و البته دریبل می زند و وقتی احتیاج دارید آدرنالینتان بالا برود، گل های خارق العاده می زند. درخشش او در جام جهانی ۲۰۱۴ بی نظیر بود و سبب مشهور شدن او شد.

 

لوییز سوارز ( مهاجم نوک) – ۹۰ میلیون یورو

سوارز، گلزن است، دریبل می زند، پاس می دهد و گل می سازد. آمار پاس گل های او در این فصل بی نظیر است و در تیم بارسلونا و لالیگا جزو بیشترین پاس گل دهنده ها است. آقای گل هر لیگی که در آن بوده است، شده است. پس گلزن تمام عیاری است. با ۲۹ سال سن همچنان می تواند آینده درخشانی داشته باشد.

 

لیونل مسی ( مهاجم راست) – ۱۲۰ میلیون یورو

صحبت درباره او بی ارزش کردن کلمات است. او یک پدیده است. رباینده ۵ توپ طلا. با دیدن بازی او می توان به خواب رفت، آنقدر که نرم و پر احساس بازی میکند. از سال ۲۰۰۸ بازیکن اصلی بارسلونا است. در زمان گواردیولا در پست ۹ کاذب بازی می کرد و در زمان انریکه به عنوان وینگر  هافبک بازی می کند!- در واقع او هم هافبک است و هم بازی سازی می کند، هم در جناحین است و هم گل می زند- بی شک او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

 

کریستیانو رونالدو ( مهاجم چپ) – ۱۱۰ میلیون یورو

با ورود او می توان به همگان گفت که ساکت باشند چراکه او اینجا هست. بی شک اختلاف ۱۰ میلیونی او با مسی به خاطر سن بیشتر او است. پرش های خارق العاده و اعجاب آور، سرعت یک دونده دوی ۱۰۰ متر و قدرت شوت هایی به مانند مشت های محمد علی. ربانیده ۳ توپ طلا است و البته همچنان می توان از دیدن او لذت برد.

 

در ادامه بازیکنان دوم در هر یک از پست ها بالا را مرور می کنیم.

دروازه بان: تیبو کورتوآ – ۳۵ میلیون یورو

دفاع چپ: جوردی آلبا – ۳۵ میلیون یورو

دفاع وسط جرارد پیکه – ۴۰ میلیون یورو و دیگو گودین – ۳۵ میلیون یورو

دفاع راست: آلساندرو فلورنزی – ۲۰ میلیون یورو

هافبک دفاعی: نمانیا ماتیچ – ۳۸ میلیون یورو

هافبک وسط: پل پوگبا – ۵۵ میلیون یورو – تونی کروس – ۵۰ میلیون یورو

مهاجم نوک: روبرت لواندوفسکی – ۷۰ میلیون یورو

مهاجم راست: گرت بیل – ۸۰ میلیون یورو

مهاجم چپ: نیمار ۱۰۰ میلیون یورو

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر