1

واکنش هدایتی و هواداران پرسپولیس به اظهارات معاون اول! + تصویر

  • کد خبر : 184583
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

سال ۹۴ با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد اما در صفحات اجتماعی بازیکنان، مربیان و … اتفاقات جالبی رخ داد که در تعطیلات نوروزی ۹۵ به آن می‌پردازیم.

هدایتی واکنش هدایتی و هواداران پرسپولیس به اظهارات معاون اول! + عکس

سال ۹۴ با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد اما در صفحات اجتماعی بازیکنان، مربیان و … اتفاقات جالبی رخ داد که در تعطیلات نوروزی ۹۵ به آن می‌پردازیم.

 

هواداران پرسپولیس علیه معاون اول

در جریان مزایده‌های ناکام پرسپولیس و استقلال، هواداران سرخابی به شدت پیگیر خبرهای مربوط به خصوصی‌سازی باشگاه‌های مورد علاقه خود بودند. در این میان برخی از پیشکسوتان فوتبال و مسوولان هم اعتقاد داشتند این مزایده‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت و دوباره دولت از آنها حمایت خواهد کرد. هواداران پرسپولیس که یک مشتری پروپاقرص به نام حسین هدایتی داشتند در نهایت رقیب را مسوول ناکامی خود در مزایده دانسته و آنها را بی‌مشتری خطاب می‌کردند!
اسحاق جهانگیری پس از پایان مزایده‌ها در صفحه اجتماعی‌اش اعلام کرد: «باشگاه های ورزشی به خصوص دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برای دولت مهم هستند و باید مطمئن باشیم این باشگاه ها در دست کسانی قرار می گیرند که بیشتر به فکر منافع جوانان هستند تا منافع شخصی خودشان. خصوصی سازی وظیفه دولت است اما این مساله به این معنا نیست که دو باشگاه را به هر فردی واگذار کنیم. تا زمانی که این دو باشگاه در اختیار دولت است، با وجود منابع محدود مالی، تلاش می کند به خوبی و مطابق انتظار هواداران آنها را اداره کند.»
این اظهارات معاول اول رییس‌جمهور واکنش هدایتی را در پی داشت. او در صفحه اجتماعی جهانگیری نوشت: «ان شاالله که اینطور است. عالم در محضر خداست. و از نیت همه با خبر است.» برخی از هواداران سرخ هم پس از اطلاع از این موضوع به صفحه اجتماعی معاول اول رفتند و حسابی از او انتقاد کردند!

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر