2

نیروهای امنیتی ما به نحوه مطلوب عمل می‌کنند

  • کد خبر : 48782
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹

کارخانه‌های کشور از ایمنی کافی برخوردارند و کارکنان آن نیز تجربه کافی دارند ولی در هر کارخانه‌ای امکان بروز حادثه‌ وجود دارد.

افق(ofoghnews.ir) رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اقدامات نهایی رآکتور بوشهر در حال انجام است، گفت: در حال حاضر بازبینی نهایی آن برای تحویل به بهره بردار ایرانی در حال انجام است.

فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی در دومین سالروز شهادت مجید شهریاری که صبح امروز در مسجد الزهرای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به شایعه سازی‌های دشمنان در مورد نیروگاه‌های هسته‌ای کشورمان، گفت: کارخانه‌های کشور از ایمنی کافی برخوردارند و کارکنان آن نیز تجربه کافی دارند ولی در هر کارخانه‌ای امکان بروز حادثه‌ وجود دارد.

به گفته وی علی رغم اینکه با اقدامات تروریستی مواجه هستیم، نیروهای امنیتی ما به نحوه مطلوب عمل می‌کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه اقدامات دشمن از نظر عملیاتی ارزشی ندارد، گفت: این اقدامات مذبوحانه است و جلوی پیشرفت کشور را نخواهد گرفت. در حال حاضر کارهای نهایی رآکتور بوشهر در حال انجام است و بازبینی نهایی آن قبل از تحویل به بهره بردار ایرانی صورت گرفته و اشکالات یک سال گذشته اصلاح شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: به زودی رآکتور وارد مدار می‌شود و شاهد برق پایدارتر در مدار خواهیم بود.

وی درباره رآکتور اراک که رسانه‌های غربی شایعاتی در مورد آن مطرح می‌کنند، گفت: این رآکتور بدون مشکل در حال پیشرفت است و فقط ما به جهت تلاش دشمن برای ایجاد مشکلات در آن ملاحظات امنیتی داریم و الا نه مشکل فنی و نه مشکل مالی درباره این رآکتور وجود ندارد.

عباسی ادامه داد: تمام تجهیزات این رآکتور تهیه شده است و صنعت داخلی نیز به نحو مطلوب وظیفه خود را انجام داده است و در آینده نزدیک شاهد فعالیت این رآکتور با سوخت مجازی برای انجام تست خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر