4

صدر:وضعیت پرسپولیس خراب تر از گذشته خواهد شد

  • کد خبر : 18631
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶

کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تیم فوتبال پرسپولیس با تعویض سرمربی خود هم نمی تواند در این فصل به آرامش لازم که هوادارانش انتظار دارند، برسد.’حمید رضا صدر’ روز جمعه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به مشکلات فعلی فوتبال کشور گفت: فوتبال ایران از لحاظ ساختاری و فرهنگی […]

کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تیم فوتبال پرسپولیس با تعویض سرمربی خود هم نمی تواند در این فصل به آرامش لازم که هوادارانش انتظار دارند، برسد.’حمید رضا صدر’ روز جمعه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به مشکلات فعلی فوتبال کشور گفت: فوتبال ایران از لحاظ ساختاری و فرهنگی با مشکلات زیادی رو به رو شده است و باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات بکار گیریم.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت ورزشگاه های ما به حدی خراب است که هیچ یک از خانواده ها جرات بردن فرزندان خود به ورزشگاه را ندارند و هواداران اصلی فوتبال ایران به دلیل بی اخلاقی های موجود در ورزشگاه از خانه، دیدار های تیم های محبوبشان را مشاهده می کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و نارضایتی هواداران این تیم گفت: طرفدار در همه جای دنیا باید صبر داشته باشد و عاشق تیم خود باشد و هواداران پرسپولیس نیز باید کمی صبر خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه هواداران پرسپولیس با صبر کم خود به خطرناک تر شدن وضعیت این تیم کمک کرده اند و اگر می خواهند تیم محبوبشان نتیجه بگیرد، باید کمی همدل تر باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا اخراج ‘حمید استیلی’ می تواند به پرسپولیس شوک وارد کند، اظهار داشت: اطمینان دارم این مساله دیگر به پرسپولیس کمک نخواهد کرد زیرا یک بار به این تیم شوک وارد شد و هیچ تاثیر مثبتی ندیده ایم.

صدر ادامه داد: اطمینان دارم این بار نیز با این شوک، وضعیت پرسپولیس خراب تر از گذشته خواهد شد زیرا باید بدانیم که وارد شدن شوک های زیاد به یک تیم می تواند حاشیه ها را افزایش دهد.

کارشناس فوتبال ایران گفت: هواداران پرسپولیس انتظار زیادی از این تیم دارند و با توجه به بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب شدند این تیم حتی با تعویض سرمربی خود هم نمی تواند به روز های اوج خود بازگردد.

صدر در پایان اظهار داشت: ترکیب پرسپولیس در حدی نیست که بتواند انتظارات را برآورده کند و باید مدیران این تیم برای فصل آینده به فکر بهبود وضعیت باشند/ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر