2

سئوال از رئیس جمهور ترس ندارد

  • کد خبر : 19502
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اگر جای احمدی نژاد بودم در ابتدای موضوع که ۴۵ امضا جمع شده بود در مجلس حضور پیدا می کردم و حرفهای همه را می شنیدم، گفت: در حال حاضر هم معتقدم رئیس جمهور نباید معطل اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور باشد بلکه باید […]

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اگر جای احمدی نژاد بودم در ابتدای موضوع که ۴۵ امضا جمع شده بود در مجلس حضور پیدا می کردم و حرفهای همه را می شنیدم، گفت: در حال حاضر هم معتقدم رئیس جمهور نباید معطل اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور باشد بلکه باید خودش به جلسه غیر علنی با نمایندگان بیاید.

اسدالله بادامچیان با اشاره به اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور و ارجاع آن به کمیسیونهای تخصصی مجلس گفت: من از ابتدا هم معتقد بودم سئوال از رئیس جمهور و پاسخ وی حق نمایندگان است.

وی افزود: نمایندگان مجلس و رئیس جمهور با یکدیگر دشمن نیستند اگر نماینده ای سئوال دارد رئیس جمهور باید از همان اول به مجلس می آمد و موضوع را تمام می کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برخی موضوع سئوال از رئیس جمهور را به چالش تبدیل کردند و عنوان داشتند سئوال از رئیس جمهور مقام وی را تضعیف می کند در حالیکه به هیچ وجه اینگونه نیست.

قائم مقام حزب موتلفه با بیان اینکه رئیس جمهور زبانش کم نیست و بلد است از خود دفاع کند، گفت: اگر علی مطهری هم بخواهد در هنگام طرح سئوال از رئیس جمهور صحبت کند، زبان رئیس جمهور برنده تر خواهد بود و جواب سخنان را خواهد داد.

بادامچیان با تاکید بر اینکه اگر جای احمدی نژاد بودم در ابتدای موضوع که ۴۵ امضا جمع شده بود در مجلس حضور پیدا می کردم و حرفهای همه را می شنیدم گفت: در حال حاضر هم معتقدم رئیس جمهور نباید معطل اعلام وصول طرح سئوال از خود باشد بلکه باید خودش به جلسه غیر علنی با نمایندگان بیاید.

وی همچنین تصریح کرد: سئوال از رئیس جمهور ترس ندارد و احمدی نژاد هم در مقابل سئوالات کم نخواهد آورد .مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر