4

تعداد کاربران فیس‌بوک طی یک ماه گذشته در کشورهای کانادا، آمریکا، انگلیس، نروژ و روسیه با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

  • کد خبر : 2022
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۶

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی “ان‌بی‌سی “، سازمان تحقیقات درون رسانه‌ای فیس بوک تحت عنوان “اینساید فیس‌بوک ” در گزارشی اخیرا اعلام کرد: ۶ میلیون از کاربران فیس‌بوک در آمریکا و یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در کانادا در ماه می که ماه گذشته میلادی بود، استفاده از این شبکه اجتماعی […]

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی “ان‌بی‌سی “، سازمان تحقیقات درون رسانه‌ای فیس بوک تحت عنوان “اینساید فیس‌بوک ” در گزارشی اخیرا اعلام کرد: ۶ میلیون از کاربران فیس‌بوک در آمریکا و یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در کانادا در ماه می که ماه گذشته میلادی بود، استفاده از این شبکه اجتماعی را قطع کرده‌اند.

این گزارش افزود: این نخستین باری است که شبکه اجتماعی فیس‌بوک کاربران آمریکایی خود را طی یکسال گذشته به شدت از دست می‌دهد. تعداد کاربران فیس بوک در آمریکا در آغاز ماه می ۱۵۵٫۲ میلیون نفر بود اما در پایان این ماه تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در آمریکا به ۱۴۹٫۴ نفر کاهش یافت.

بنا بر این گزارش، تعداد کاربران فیس‌بوک طی یک ماه گذشته در کشورهای کانادا، آمریکا، انگلیس، نروژ و روسیه با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

این گزارش در پایان تأکید کرد: با وجود کاهش چشمگیر کاربران فیس‌بوک در آمریکا در یک ماه گذشته، این شبکه اجتماعی به سمت رسیدن به ۷۰۰ میلیون کاربر در جهان نزدیک می‌شود. در حال حاضر فیس بوک ۶۸۷ میلیون کاربر در سطح جهان دارد.

برخی معتقدند که سازمان‌های جاسوسی آمریکا از این شبکه اجتماعی برای جاسوسی از مردم در سراسر دنیا بهره می‌گیرند. “باراک اوباما ” رئیس‌جمهوری آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود که به فرزندان خود اجازه عضو شدن در سایت فیس‌بوک را نمی‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2022

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر