2

اصولگرایان ۳۰ نامزد بالقوه ریاست جمهوری دارند

  • کد خبر : 202238
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

اصلاح طلبان می خواستند با تابلویی که از احمدی نژاد می سازند فضا را دو قطبی کنند و آراء خاکستری را به صحنه بیاورند و حالا با نبودن احمدی نژاد سراغ طرح بحث های دیگری از قبیل کنسرت و این مسائل می روند تا بتوانند آراء خاکستری را جذب کنند.

سید جواد ابطحی ، نماینده مجلس دهم درباره منع حضور احمدی نژاد در عرصه انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این تصمیم یکی از تدابیر بزرگ رهبری در طول دوره زعامتشان بود و در آینده نتایج مثبت موضوع بیش از پیش نشان داده خواهد شد.

به گزارش جمهوریت ؛ وی در ادامه این مطلب افزود: بر مبنای کنار رفتن آقای احمدی نژاد از عرصه انتخابات هم آرایش اصولگرایان تغییر خواهد کرد و هم اصلاح طلبان.
اصولگرایان وحدت منسجم تر و بیشتری پیدا می کنند/کاندیدای اصولگرایان به اندازه احمدی نژاد رای نخواهد داشت

ابطحی در خصوص درباره فضای سیاسی پسااحمدی نژاد گفت: اصولگرایان متحدتر خواهند شد، البته این حرف به این معنی نیست که وی عامل انشقاق بین اصولگرایان بود.

وی ادامه داد: احمدی نژاد در صورت حضور در عرصه انتخابات به طور قطع رای می آورد –و نظرسنجی ها نیز این موضوع را نشان می دادند- اصولگرایان نیز این موضوع را می دانستند و نمی توانستند این موضوع را انکار کنند، در کنار این موضوع عده ای از آن ها نمی خواستند با احمدی نژاد همراه شوند ، بنابراین با این شرایط که وارد عرصه انتخابات نمی شود این فواصل از بین رفته و اصولگرایان متحدتر می شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:اصولگرایان در شرایط فعلی وحدت بیشتری در گزینه بعدی حاصل خواهند کرد که البته گزینه بعدی آن ها سبد رای احمدی نژاد را نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: قسمتی از آراء احمدی نژاد به سبد اصولگرایان خواهد ریخت .

اصلاح طلبان درگیر آشفتگی و انشقاق می شوند

ابطحی در خصوص وضعیت اصلاح طلبان تحت تاثیر کنار رفتن احمدی نژاد گفت: با کنار رفتن احمدی نژاد، انشقاق در اصلاح طلبان رخ می دهد، عده ای از رفتن احمدی نژاد خوشحالند و عده ای ناراحت.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان می خواستند با تابلویی که از احمدی نژاد می سازند فضا را دو قطبی کنند و آراء خاکستری را به صحنه بیاورند و حالا با نبودن احمدی نژاد سراغ طرح بحث های دیگری از قبیل کنسرت و این مسائل می روند تا بتوانند آراء خاکستری را جذب کنند و رهبری هم برای جلوگیری از دو قطبی شدن فضا این تدبیر را کردند و بیش از پیش همین موضوع مورد توجه رهبری بود.

ابطحی تاکید کرد: این انشقاق و آشفتگی در اردوگاه های اصلاح طلبان به خوبی دیده می شوند.

احمدی نژاد از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند

ابطحی همچنین تاکید کرد: آقای احمدی نژاد از هیچ کسی دفاع نخواهد کرد و هیچ کس را به عنوان کاندیدای خود معرفی نمی کند .

این نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد: در جبهه اصولگرایان در حال حاضر ۳۰ نفر برای کاندیداتوری در نظر گرفته شده اند و شاید این رقم در روزهای آتی حتی افزایش هم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر