3

حمله به سایت “سیا ” چند ساعت پس از راه‌اندازی خط تلفنی ویژه این گروه

  • کد خبر : 2058
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۲

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، “گروه امنیتی لولز ” که این هفته به سیستم کامپیوتری مجلس سنای آمریکا حمله کرده بود، روز گذشته در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد سایت “سی‌ آی ای ” را از کار انداخته است. بر اساس این گزارش، حمله به سایت “سیا ” چند ساعت پس از […]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، “گروه امنیتی لولز ” که این هفته به سیستم کامپیوتری مجلس سنای آمریکا حمله کرده بود، روز گذشته در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد سایت “سی‌ آی ای ” را از کار انداخته است.

بر اساس این گزارش، حمله به سایت “سیا ” چند ساعت پس از راه‌اندازی خط تلفنی ویژه این گروه برای دریافت نام سازمان‌های موردنظر طرفداران برای هک شدن، رخ داد.

“گروه امنیتی لولز ” در ماههای اخیر با حمله به سایت‌های “سونی “، “نینتندو “، چند شبکه تلویزیونی آمریکا و سایت سنای آمریکا مشهور شد.

انتشار خبر حمله به سایت سازمان سیا در حالی رخ داد که دسترسی به سایت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در عصر چهارشنبه به راحتی امکانپذیر نبود.

“ماری هارف “، سخنگوی سیا گفته است این سازمان در حال بررسی گزارش های منتشر شده در اینباره است.

گروه امنیتی لولز روز چهارشنبه از طرفدارانش خواست در تماس تلفنی با یک خط ویژه اعلام کنند به هک کدام سایت‌ها علاقه دارند و شماره تلفن مورد نظر به ایالت اوهایو در آمریکا تعلق دارد ولی پیام ضبط شده بر آن با لهجه غلیظ فرانسوی است.

بر اساس این گزارش، این حملات با ایجاد ترافیک بالا، حجم زیادی از منابع سرویس‌دهنده و پهنای باند شبکه را اشغال یا به نوعی درگیر رسیدگی به تقاضاهای بی‌مورد می‌کند و این تقاضاها تا جایی‌که دستگاه سرویس‌دهنده را از کار بیاندازد، ادامه پیدا می‌کند.

هکرهای فعال در امور سیاسی و اجتماعی معمولا از این نوع حمله برای هدف قرار دادن سایت هایی که برخلاف منافع شهروندان یا آزادی بیان فعالیت می کنند، استفاده می کنند.

در ماه های گذشته هکرهای گروه “انانیمس ” و گروه امنیتی “لولز ” در این زمینه فعالیت‌های پر سر و صدایی داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2058

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر