5

حجت الاسلام رهبر گفت :دولت مسبب اصلی بی‌بندباری‌ها در دانشگاه‌هاست.

  • کد خبر : 2068
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۳

حجت‌الاسلام رهبر: دانشجویان وقت خود را لابلای درختان سپری می‌کنند رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، گفت: دولت مسبب اصلی بی‌بندباری‌ها در دانشگاه‌هاست. حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی «خبرگزاری دانشجو»، اظهار داشت: زمانی که معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها به تکلیف خود عمل […]

حجت‌الاسلام رهبر: دانشجویان وقت خود را لابلای درختان سپری می‌کنند

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، گفت: دولت مسبب اصلی بی‌بندباری‌ها در دانشگاه‌هاست.
حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی «خبرگزاری دانشجو»، اظهار داشت: زمانی که معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها به تکلیف خود عمل نکند و فریضه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر هم به فراموشی سپرده شود، وضعیت دانشگاه‌ها بهتر از این نخواهد شد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه دولت سبب اصلی معضلات فرهنگی دانشگاه‌هاست، گفت: انضباط اخلاقی دانشگاه‌ها غیرمنضبط و به حال خود رها شده است.

وی همچنین بیان داشت: کسی به فکر اجرای احکام و جلوگیری از منکرات در دانشگاه‌ها نیست و دختر و پسر به راحتی دست در دست هم وقت خود را در لابلای درختان سپری می‌کنند.

رهبر در ادامه با بیان اینکه دانشگاه‌ها در حال حاضر محل تبرج و سالن آرایش شده است، گفت: دانشجویان در محیط دانشگاه با پوشش‌های نامناسب و لباس‌های تنگ ظاهر می شوند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: برای هر دانشجو حدود ۱۰۰ میلیون تومان از بیت‌المال هزینه می‌شود و این سرمایه‌ها بدون مدیریت هرز می‌رود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2068

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر