3

یکی پرسپولیسی گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال شد

  • کد خبر : 209888
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

خبر برکناری قریب الوقوع مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز تکذیب نشده اما در عوض نام هایی برای جایگزینی وی به گوش می رسد که شاید هواداران ناچار شوند با بنر و پلاکارد از ماندن افتخاری حمایت کنند!

سید رضا افتخاری یکی پرسپولیسی گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال شد

افق نیوز/ در این که سیدرضا افتخاری از اول هم اشتباهی بود و نباید به فوتبال و استقلال می آمد، تردیدی نیست اما در حالی که هواداران استقلال برای برکناری این مدیرعامل ضعیف لحظه شماری می کنند، نام هایی به عنوان گزینه مدیرعاملی مجموعه آبی به گوش می رسد که هواداران استقلال را به ببخشید و اشتباه کردیم وا می دارد!

همان طور که بعد از رفتن بهرام افشارزاده و آمدن افتخاری، استقلالی ها فریاد زدند صد رحمت به افشارزاده، احتمالا حالا آنها باید جیغ بکشند، صد رحمت به افتخاری!

اولین گزینه ای که در محافل فوتبالی به عنوان جانشین احتمالی افتخاری مطرح شد، کامیاب از استان فارس بود و حالا نام امیرحسین فتحی، رفیق صمیمی سلطانی فر و مدیرعامل باشگاه های بهمن و برق و عقاب در دهه های هفتاد و هشتاد به گوش می رسد.

مدیرعاملی که فوتبالی ها می گویند پرسپولیسی است و طی سال های اخیر هیچ گونه نزدیکی و مراوده ای با فوتبال نداشته غیر از این که قائم مقام رضا اسماعیلی در روزنامه تعطیل شده شوت بوده است! او هم این روزها در شهرداری مشغول به کار است.

یعنی از نظر جناب وزیر محترم ورزش، امیرحسین فتحی می تواند مدیرعامل استقلال باشد؟ اگرچه انتخاب افتخاری این توقع را ایجاد کرد که هر کسی می تواند روی صندلی مدیرعاملی استقلال بنشیند اما نه دیگر در این حد؟

رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر