1

در زمین لندن بازی نکنیم

  • کد خبر : 21464
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات روز گذشته در سفارت انگلیس ناشی از هیجانات طبیعی و در واکنش به اقدامات انگلیسی ها نسبت به ملت ایران بود، گفت: توصیه من این است که فضا کنترل شود و مراقب باشیم در زمینی که انگلیسی ها طراحی می کنند بازی نکنیم. حشمت […]

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات روز گذشته در سفارت انگلیس ناشی از هیجانات طبیعی و در واکنش به اقدامات انگلیسی ها نسبت به ملت ایران بود، گفت: توصیه من این است که فضا کنترل شود و مراقب باشیم در زمینی که انگلیسی ها طراحی می کنند بازی نکنیم.

حشمت الله فلاحت پیشه به اتفاقات روز گذشته سفارت انگلیس و تجمع دانشجویان در مقابل این سفارتخانه اشاره کرد و گفت: این حرکت یک حرکت طبیعی بود.

وی افزود: اگر ما تاریخ سیاست های انگلیس علیه همه کشورها را بررسی کنیم مشاهده می کنیم به طور طبیعی چنین حرکت هایی در کشورهای مختلف شکل گرفته است.

نماینده اسلام آباد غرب گفت: همواره توصیه من این بوده که به شکل قانونی عمل کنیم و فضای احساسی را کنترل کنیم و بهانه دست انگلیسی ها ندهیم.

وی تصریح کرد: انگلیسی ها در ۳ سال اخیر اهرم های نفوذ و حضور در منطقه را از دست داده اند و تلاش می کنند بازی باخته را به برد بین المللی تبدیل کنند و کشورهای دیگر را در مسیر تحریم ها با خود هماهنگ کنند ، موضوع را به بند تحریم دیپلماتیک ماده ۴۱ فصل ۷ منشور سازمان ملل متحد بکشانند و فضای سیاسی را به این گونه شکل دهند.

فلاحت پیشه یادآور شد: موضع گیریی که مقامات سیاسی دیگر کشورها و کشور انگلیس نسبت به موضوع سفارت انگلیس نشان دادند خیلی با واقعیت همخوان نبود آنها سعی کردند مسئله را بزرگنمایی کنند اما ما معتقدیم این حرکت کاملا طبیعی بود و از تبعیض بر سیاست های انگلیس برگرفته شده بود.

وی یادآور شد: دانشجویان از قشر روشنفکر جامعه هستند، آنها انگلیس را دارای نقش اصلی در تحریف واقعیت داخلی ایران می دانند و این حرکت واکنشی به این نقش انگلیس بود.

افق – مهر – رئیس کمیته روابط خارجی مجلس تاکید کرد: با همه این اوصاف باید مراقب باشیم در زمینی که انگلیسی ها طراحی می کنند بازی نکنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر