2

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به هیچ یک از تماس‌های تلفنی آمریکایی‌ها پاسخ نمی‌دهد.

  • کد خبر : 2153
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۸

منابع غربی نزدیک به سفارت آمریکا در دمشق اعلام کردند که روابط آمریکا و سوریه اکنون دچار نوعی حالت خشکی و سردی شده است. این منابع اعلام کردند که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اکنون به هیچ یک از تماس‌های تلفنی آمریکایی‌ها چه از کاخ سفید چه از دیگر مقامات آمریکایی یا اعضای کنگره پاسخ […]

منابع غربی نزدیک به سفارت آمریکا در دمشق اعلام کردند که روابط آمریکا و سوریه اکنون دچار نوعی حالت خشکی و سردی شده است.

این منابع اعلام کردند که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اکنون به هیچ یک از تماس‌های تلفنی آمریکایی‌ها چه از کاخ سفید چه از دیگر مقامات آمریکایی یا اعضای کنگره پاسخ نمی‌دهد.

اخیرا منابع خبری اعلام کرده بودند که بشار اسد چندی پیش تماس تلقنی بان‌کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد را رد کرده است و با او گفت‌وگو نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری دنیا الوطن، تماس‌گیرندگان از واشنگتن چند روزی است که در پاسخ تلفن خود این پاسخ تکراری را می‌شنوند که اکنون امکان صحبت کردن با بشار اسد نیست.

منابع مطلع علت این امر را با رفتار آمریکا و تحریم آن علیه دولتمردان سوری بخصوص شخص بشار اسد می‌دانند و اعلام کردند که بشار اسد بشدت از این امر ناراحت و ناخرسند است.

بنا بر این گزارش، آمریکا در مرحله آتی قصد ندارد گام دیگری برای فشار بیشتر بر سوریه بردارد ولی این در حالی است که روزنامه واکیت ترکیه اعلام کرد که سازمان ملل به بهانه حضور آوارگان سوری در مرز با ترکیه خواستار ایجاد منطقه‌ای حائل در مرز سوریه با ترکیه شده است.

این موضوع اشاره دارد به خبری که چندی پیش برخی منابع آگاه اعلام و تصریح کردند که آمریکا به همراه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در پی ایجاد منطقه‌ای خارج از حاکمیت دمشق در مرز سوریه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر