1

غفور: باید از بازی با تیم های با تجربه تر درس بگیریم

  • کد خبر : 222366
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر برزیل قهرمان المپیک گفت: باید از بازی با تیم‌های بزرگ که باتجربه تر از ما عمل می‌کنند، درس بگیریم.

امیر غفور پس از شکست تیم ملی کشورمان برابر برزیل با اشاره به این که بازی خوبی را در برابر قهرمان المپیک ریو به نمایش گذاشتیم٬ افزود: شاید در پایان نتیجه را واگذار کردیم اما شرایط و نوع عملکردمان نسبت به روز نخست بهتر شده است.
وی افزود: به طور حتم چنانچه با تجربه تر بودیم نتیجه بهتری کسب می کردیم هر چند معتقدم در، ست‌هایی که از حریف پیش بودیم می توانستیم آن نتیجه را حفظ کنیم.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با تاکید براینکه باید از بازی‌ با تیم‌های بزرگ که باتجربه تر از ما عمل می‌کنند درس بگیریم. ابراز امیدواری کرد: روند رو به جلو تیم ادامه پیدا کند و در بازی‌های آینده به سطح فنی بالاتری برسیم.
به گفته وی، تیم ملی برابر تیم ملی برزیل در مجموع بهتر از دیدار مقابل ایتالیا (نایب قهرمان المپیک) ظاهر شد برهمین اساس باید به رشد خود در این رقابت ها ادامه دهیم.
وی درپاسخ به این سئوال که دیدار در برابر لهستان راچگونه ارزیایی می کنید،خاطرنشان کرد: فردا در آخرین روز مسابقات هفته نخست لیگ جهانی باید برابر لهستان به میدان برویم، لهستان تیم پرمهره ای است اما به ارائه یک بازی زیبا و فنی مقابل این تیم مدعی امید داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222366

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر