2

شکست حمله نظامی مشترک دولت‌های غربی به سوریه،نقطه عطف تاریخ منطقه

  • کد خبر : 223687
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

پژوهشگر مسائل بین الملل درباره درباره عملیات موشکی سپاه علیه مواضع داعش تصریح کرد: شکست طرح حمله نظامی مشترک دولت‌های بزرگ غربی به سوریه، ‌ نقطه‌عطفی در تاریخ منطقه و ایران بود.

سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله شهبازی پژوهشگر مسائل بین الملل درباره عملیات موشکی روز گذشته سپاه پاسداران علیه مواضع داعش در سوریه مطلبی را منتشر کرد.

در این مطلب آمده است:

«حملات موشکی ایران ۲۸ خرداد ۱۳۹۶/ ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۷ به مواضع داعش در دیرالزور سوریه انعکاس وسیع جهانی داشته است. این حملات در فاصله زمانی کوتاهی پس از اجلاس ریاض و سخنان تهدیدآمیز و سخیف ترامپ و ملک سلمان و در پیامد آن حملات تروریستی تهران، انجام گرفت.

ایران از آغاز در برابر طرح تجزیه سوریه مقاومت کرد و به محور حفظ ثبات منطقه بدل شد. سپتامبر ۲۰۱۳/ شهریور ۱۳۹۲، شکست طرح حمله نظامی مشترک دولت‌های بزرگ غربی به سوریه، ‌ نقطه‌عطفی در تاریخ منطقه و ایران بود.

اگر ایران نبود در هفت ساله اخیر شبیه به همان سرنوشتی در انتظار منطقه بود که در سال‌های پس از جنگ جهانی اول تجربه شد؛ دورانی که قدرت‌های بزرگ غربی خط‌کش به دست گرفتند و مرزهای سیاسی جدید ترسیم کردند و افراد و خاندان‌های دست‌نشانده خود را در این دولت‌های نوظهور و در سایر کشورهای منطقه از جمله ایران به حکومت رسانیدند.

ایران عزمی شگفت از خود نشان داد. لطف الهی نیز با او بود تا از منظر استقلال و اقتدار سیاسی به چنان جایگاهی در منطقه و جهان نائل آید که در تاریخ معاصر ایران بی‌سابقه بوده است. این لطف را شاکر باشیم و از این عزم ستایش کنیم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر