1

آمادگی دانشگاه‌ها برای بررسی هواپیمای جاسوسی آمریکا

  • کد خبر : 22568
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۷

کامران دانشجو با صدور نامه‌ای به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آمادگی دانشگاه‌ها برای بررسی هواپیمای جاسوسی آمریکا را اعلام کرد.

کامران دانشجو با صدور نامه‌ای به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آمادگی دانشگاه‌ها برای بررسی هواپیمای جاسوسی آمریکا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور نامه‌ای به سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک به نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت رهگیری و فرود آوردن هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته RQ-170 آمریکا، آمادگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی برای هرگونه همکاری را اعلام کرد.

در متن نامه وزیر علوم آمده است:

دستیابی تحسین برانگیز سپاه اسلام به هواپیمای RQ-170 پهپاد و نشاندن آن بر پهنه دلاورپرور میهن اسلامی که با تجاوز آشکار آمریکا به حریم هوایی ایران به قصد جاسوسی صورت پذیرفت، برگ دیگری بر اوراق پرونده سیاه استکبارجهانی افزود و قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش عیان نمود و این واقعیت را به همه بداندیشان اسلام گریز و بدخواهان ایران ستیز یادآور ساخت.

دانشجو در ادامه افزوده است: اینک ضمن شکرگزاری به درگاه الهی و تشکر از رصد و عملیات موفق نیروهای مسلح توانمند و هوشیار میهن اسلامی، بدینوسیله آمادگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی کشور را در جهت هرگونه همکاری اعلام نموده و درخواست می‌شود در صورت لزوم مراتب را جهت هماهنگی و اقدام مقتضی اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر