3

مردم همه کاره انتخابات هستند

  • کد خبر : 22934
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵

به اعتقاد مسئولان، ناظر، مجری، رای دهند، انتخاب کننده و همه کاره انتخابات خود مردمند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مجری، ناظر و همه کاره انتخابات مردم هستند و مسئولان و دست اندرکاران به عنوان پشتیبان عمل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان قزوین ظهر دوشنبه با حضور مسئولان کمیته ها در استانداری قزوین تشکیل شد.

سیروس صابری در این جلسه گفت: برای برگزاری انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی ۸۰۰ صندوق پیش بینی شده است اما باید به گونه ای عمل کنیم تا هم تعداد صندوق ها بیش از نیاز نباشد که خلوت و بدون اتسفاده شود و هم کم نباشد تا صف تشکیل شود.

صابری افزود: صندوق ها بر اساس نیاز مناطق باید پیش بینی و تعیین شود و امکانات خودرویی نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی در نظر گرفته شود و بویژه خودروئ در مناطق الموت شرقی و غربی و طارم کمک دار باشد تا در رفت و آمدها مشکلی ایجاد نشود.

مردم همه کاره انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: به اعتقاد مسئولان، ناظر، مجری، رای دهند، انتخاب کننده و همه کاره انتخابات خود مردمند و مسئولان فقط وظیفه پشتیبانی از انتخابات را بر عهده دارند و هر جا که مردم پای کار باشند هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: حضور حداکثری مردم مهمترین رسالت و دغدغه مسئولان است لذا باید پیگیری کنیم که چه مسائلی می تواند مشارکت مردم را بیشتر کند و ما باید موانع را نیز شناسایی و رفع کنیم.

این مسئول یادآورشد: به نظر می رسد که انتخابات مجلس با ریاست جمهوری از بسیاری جهات بویژه میزان مشارکت تفاوت های زیادی دارد لذا باید میزان حضور مردم در این دوره را با دوره های قبلی انتخابات مجلس مقایسه کنیم و تلاش اصلی برگزاری انتخاباتی سالم و مطابق قانون است.

وی گفت: هر کسی را که مردم انتخاب کنند از نظر ما نماینده مجلس خواهد بود و تلاش مسئولان استان این است که هر رایی که در صندوق ریخته می شود همان رای از صندوق خارج شود.

صابری با اشاره به زمان انتخابات در فصل زمستان بیان کرد: با تمهیدات لازم برای جابجایی صندوقهای رای از مناطق مختلف باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم و استفاده از تجارب انتخابات قبلی نیز در این زمینه کارساز است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از مسئولان کمیته ها خواست تا چند روز آینده نیازها و دغدغه های خود را به ستاد منعکس کنند تا برای رفع آنها اقدام عاجل صورت گیرد.

مکاتبه با وزارت کشور برای تامین دستگاههای مورد نیاز از جمله چاپگر، حل مشکل قطعی VPM، ایجاد لینک پاسخگویی به سوالات مردم و ارسال آن برای مسئولان از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر