3

تمدن وحشی غرب در حال تسخیر جهان است

  • کد خبر : 23029
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰

اگر بیداری اسلامی به چیزی جز قرآن متکی باشد شکست خواهد خورد و ابرقدرت‌ها آن را مدیریت خواهند کرد.

سردار احمد وحیدی در کنگره “قرآن، کتاب بیداری” در مشهد اظهار کرد: قرآن پایه تمام قدرت‌های ماست و امروز که صحبت از قدرت نرم است ما باید بدانیم که قدرت نرمی بالاتر از قرآن وجود ندارد.

وی تاکید کرد: فاصله زیادی بین کلام خدا و سایر کلام‌ها وجود دارد و این فاصله مانند فاصله خالق با مخلوق است. ارزش این کتاب آن قدر است که خداوند در قرآن می‌فرماید “الرحمن علّم القرآن” و این به معنی آن است که رحمان، قرآن را می‌آموزد و پس از آن از خلق الانسان می‌گوید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه تاکید کرد: اگر بخواهیم دچار ضلالت نشویم باید به قرآن متمسک شویم و خداوند هم می‌فرماید بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و بیاموزاند.

وحیدی ادامه داد: ما باید بدانیم که قرآن کتابی است که به تعبیر خودش گاهی افرادی آن را می‌خوانند، اما قرآن آنها را لعنت می‌کند، چراکه این افراد همان‌هایی هستند که هم قرآن می‌خوانند و هم دست در دست استکبار دارند.

وی با اشاره به تاثیر قرآن در پیروزی نیروهای مسلح کشورمان در دفاع مقدس، درباره تحولات اخیر جهان اسلام گفت: در حالیکه تمدن وحشی غرب در حال تسخیر جهان است، ناگهان بیداری اسلامی از دل قرآن به وجود می‌آید و اگر بیداری اسلامی به چیزی جز قرآن متکی باشد شکست خواهد خورد و ابرقدرت‌ها آن را مدیریت خواهند کرد.

وزیر دفاع همچنین به برگزاری کنگره “قرآن، کتاب بیداری” در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری این کنگره یک حرکت مهم در تحکیم قدرت جمهوری اسلامی است، زیرا باعث می‌شود از ظرفیت‌های بازنشستگان در زمینه قرآنی استفاده شود و از همین‌رو یکی از بهترین کارهایی است که تاکنون انجام شده است.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم سردار حسین دقیقی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز ما در کشور ۶۰۰ هزار بازنشسته داریم و این ظرفیت بسیار بزرگی برای تاثیرگذاری بر جامعه ایجاد می‌کند.

وی افزود: از سال ۸۸ حرکت گردهمایی نیروهای مسلح مورد بازنگری قرار گرفت تا این حرکت هدفمند شود و از آنجاکه جمعیت بازنشستگان جزو جمعیت‌های مرجع جامعه هستند ما باید بتوانیم از این پتانسیل در جهت حل معضلات روز جامعه بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: ما باید از این ظرفیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی بهره ببریم و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، نمایندگان رهبری نیز بر این طرح نظارت خواهند کرد.

دقیقی در پایان یادآور شد: امروز ما منادی هدایت یک حرکت جدید در سطح بین‌المللی هستیم و باید از این ظرفیت‌های قرآنی بیشتر بهره‌برداری کنیم زیرا صاحب قرآن این حرکات را یاری خواهد رساند و قرآن نقطه آغاز حرکت ماست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر