2

باید با تمام قوا در دفاع از وجود مقدس حضرت نبی اسلام در میدان باشیم

  • کد خبر : 41550
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹

وظیفه ما این است که با تمام قوا یکپارچه در دفاع از همه اصول و آرمان‌های اسلامی و وجود مقدس حضرت نبی اسلام در میدان باشیم

 افق(ofoghnews.ir): سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم اهتزاز بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اهانت به ساحت پیامبر عظیم‌الشان اسلام گفت:‌وظیفه ما این است که با تمام قوا یکپارچه در دفاع از همه اصول و آرمان‌های اسلامی و وجود مقدس حضرت نبی اسلام در میدان باشیم تا این انسان‌های از درون خالی متوجه بشوند که اینجا پیامبر عظیم‌الشان اسلام چنان جان برکفانی دارد که یک لحظه اجازه نخواهند داد که آن‌ها عمر کثیفشان را در اهانت به چنین وجود مقدسی به سر برند.

خبرنگار دیگری با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران خواستار واکنش وزیر دفاع شد که وی گفت: اسرائیل یک موجود پوسیده از درون است. یک خانه عنکبوتی بسیار سست است که این عنکبوتی بودن را جمهوری اسلامی و پیروان این مکتب و آرمان به خوبی متوجه شده‌اند.طبیعی است که خانه عنکبوتی را به راحتی می‌توان از بین برد.

وزیر دفاع در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر این که جمله‌ای برای همیشه باقیماندن پرچم ایران بگویید گفت: پرچم جمهوری اسلامی همیشه جاوید است، زیرا جمهوری اسلامی جاوید است. جمهوری اسلامی نیز به دلیل این که اسلام و مکتب اهل بیت جاودان است جاوید است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر