2

ادعاهای ‘هیلاری کلینتون ‘ وزیر امو خارجه آمریکا مبنی بر دخالت ایران در اتفاق‎های سوریه

  • کد خبر : 2309
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰

افق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت ‘زهره الهیان’ با بی اساس دانستن ادعاهای ‘هیلاری کلینتون ‘ وزیر امو خارجه آمریکا مبنی بر دخالت ایران در اتفاق‎های سوریه، گفت: اظهارنظرهای نسنجیده کلینتون و سیاستمداران آمریکایی در رابطه با دخالت ایران در وقایع سوریه موجب، متهم شدن خود آمریکا و اسرائیل خواهد شد. الهیان با […]

افق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت ‘زهره الهیان’ با بی اساس دانستن ادعاهای ‘هیلاری کلینتون ‘ وزیر امو خارجه آمریکا مبنی بر دخالت ایران در اتفاق‎های سوریه، گفت: اظهارنظرهای نسنجیده کلینتون و سیاستمداران آمریکایی در رابطه با دخالت ایران در وقایع سوریه موجب، متهم شدن خود آمریکا و اسرائیل خواهد شد.
الهیان با اشاره به بی‎ثمر دانستن ادعاهای آمریکا علیه ایران در رابطه با اتفاق‎های سوریه، گفت: آمریکا در تلاش است با ناامن کردن فضای کشور سوریه، جایگزینی مناسب را برای مهره‏های سوخته‏ خود همچون مصر برای حفظ منافع آمریکا، ایجاد کند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، افزود: انگلیس و آمریکا در تلاش هستند با همکاری عربستان، موجب براندازی نظام حاکم بر سوریه شوند، در این رابطه بهتر است که سیاستمداران آمریکا به جای بیان اظهار نظرهای نادرست، نسبت به حرکت‏های تفرقه‎انگیز خود در سوریه پاسخگو باشند.
الهیان، تصریح کرد: نگرانی آمریکا و هم‏دستانش از انقلاب‏های منطقه، دلیل اصلی اتهام‏هایی است که از سوی آمریکا علیه ایران مطرح‏ می‎شود.
اخیرا ‘هیلاری کلینتون’ وزیر امور خارجه آمریکا، ایران را به حمایت از آنچه اقدامات ‘بشار اسد’ رئیس‌جمهوری سوریه برای سرکوبگری خوانده، متهم کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر