3

انتصاب ‘محمد شریف ملک زاده’دبیر کل شورای عالی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور به سمت معاون اداری و مالی وزارت خارجه

  • کد خبر : 2313
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۶

یک منبع آگاه از انتصاب ‘محمد شریف ملک زاده’دبیر کل شورای عالی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور به سمت معاون اداری و مالی وزارت خارجه خبر داد. پیش از این حسین فرحی معاونت اداری و مالی وزارت خارجه را بر عهده داشت. ملک زاده از عناصر مرتبط با جریان انحرافی است که عملکرد […]

یک منبع آگاه از انتصاب ‘محمد شریف ملک زاده’دبیر کل شورای عالی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور به سمت معاون اداری و مالی وزارت خارجه خبر داد.

پیش از این حسین فرحی معاونت اداری و مالی وزارت خارجه را بر عهده داشت.

ملک زاده از عناصر مرتبط با جریان انحرافی است که عملکرد وی در شورای عالی ایرانیان با انتقاد‌های بسیاری رو‌به‌رو بوده است.

صاحب‌نظران مسائل سیاسی ، واگذاری پست حساس معاونت اداری و مالی وزرات خارجه به ملک‌زاده را در حالی که مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از عملکرد مسئولان شورای عالی ایرانیان را از سال گذشته آغاز کرده است؛ انتصاب مسئله‌داری تلقی می‌کنند که حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

محمد شریف ملک‌زاده یکی از مدیران عبدالله جعفرعلی جاسبی در دانشگاه آزاد بود و با حکم مستقیم رئیس دانشگاه آزاد به عنوان عضو علی‌البدل هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منصوب شد. وی همچنین رئیس مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد و مشاور جاسبی بوده است.

اسفندیار رحیم‌مشایی پس از اینکه رئیس دفتر رئیس‌جمهور شد طی حکمی ملک‌زاده را به عنوان رئیس شورای صیانت از حقوق شهروندی ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد که در ادامه وی به عنوان دبیر شورای عالی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.

ملک‌زاده در دولت نهم معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود و از دیگر پست‌های وی می‌توان به ریاست بر هیئت مدیره شرکت نفت ایرانول اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2313

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر