4

اقدامات جریان انحرافی به نفع نظام نیست ، لازم باشد صالحی را استیضاح می کنیم

  • کد خبر : 2339
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۰۳

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم صالحی در سریعترین زمان ممکن ملک زاده را عزل کند و استقلال رای خود را حفظ کند و فشار جریان انحرافی را بشکند و قطعا اگر این اتفاق نیفتد مجلس به سمت استیضاح وزیرامورخارجه پیش خواهد رفت. محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به […]

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم صالحی در سریعترین زمان ممکن ملک زاده را عزل کند و استقلال رای خود را حفظ کند و فشار جریان انحرافی را بشکند و قطعا اگر این اتفاق نیفتد مجلس به سمت استیضاح وزیرامورخارجه پیش خواهد رفت.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتصاب ملک زاده به عنوان معاون اداری مالی وزیر امورخارجه گفت: جریان انحرافی با یک برنامه حساب شده به دنبال این است تا تمام وزارتخانه ها را در اختیار بگیرد و هم اکنون نیز شاهدیم برخی وزارتخانه های مهم را دچار اختلال و رکود کرده است و هیچ فردی بدون تایید جریان انحرافی نمی تواند به عنوان وزیر معرفی شود.

وی افزود برخی وزارتخانه‌های کلیدی مورد طمع این جریان است و اخیرا متوجه شدیم بعد از موازی کاری در موضوع شورای عالی ایرانیان این جریان به وزارت امور خارجه نفوذ کرده تا افراد خود را در این وزارتخانه نصب کند تا بتواند اهداف این جریان را پیاده کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوضاع کنونی را طبیعی نمی دانم تاکید کرد: اقدامات جریان انحرافی به نفع نظام نیست و تاکنون نیز نظام جمهوری اسلامی سکوت و تحمل بسیاری به خرج داده اما این جریان از تحمل و بزرگ منشی نظام سوءاستفاده کرده و بی پروا به سمت اهداف خود پیش می رود.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در خصوص این مسئله بی تفاوت نخواهد ماند و موضع فعال خود را نشان می دهد و لذا اولین هشدار را به وزیر خارجه می دهیم چرا که صالحی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته  و وزیر نظام جمهوری اسلامی است و نباید در حالت انفعالی خود را در اختیار جریان انحرافی قرار دهد و آنچه این جریان به وی دیکته می کند بپذیرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیرامورخارجه باید فعال و با استقلال رای به فعالیت خود ادامه دهد و اگر نمایندگان مجلس این استقلال رای را در وزیرخارجه نبینند به سمت برخورد قانونی خواهند رفت که یکی از ابزارهای این برخورد استیضاح است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم مجبور به استیضاح نشویم اظهار داشت: اگر متوجه شویم بعد از هشدارهای بسیار وزیری در حال فعالیت است که دچار انفعال است و قصد دارد سرنوشت وزارتخانه مهمی مانند وزارت امورخارجه را در اختیار جریان انحرافی قرار دهد مجلس قطعا از اقدامات قانونی استفاده خواهد کرد.

دهقان تصریح کرد: امیدواریم صالحی در سریعترین زمان ممکن ملک زاده را عزل کند و استقلال رای خود را حفظ کند و فشار جریان انحرافی را بشکند و قطعا اگر این اتفاق نیفتد مجلس به سمت استیضاح وزیرامورخارجه پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: جریان انحرافی افراد محدودی در اطراف خود دارد و با وجود ادعاهای فراوان نیروی بسیاری ندارد و قصد دارد با وجود تعداد اندک نیرو در وزارتخانه های کلیدی نفوذ کنند و جایگاههای مهم را در اختیار نمایندگان خود قرار دهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: فردی که به عنوان معاون اداری مالی وزارت امورخارجه انتخاب شده تنها تخصصی که به هیچ وجه دارا نیست امور دیپلماتیک است و برای این جریان وزارت خارجه مهم نیست و تنها قصد دارند با به دست گرفتن پست های کلیدی اهداف خود را دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر