3

فعال شدن ستادهای انتخاباتی با دریافت چراغ سبز از آقای هاشمی

  • کد خبر : 2351
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶

با نزدیک شدن به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی جریان نزدیک به آقای هاشمی رفسنجانی نیز وارد میدان شدند. این جریان که با محوریت حزب کارگزاران به آماده سازی ستادهای خود پرداخته با رئیس دولت سازندگی نیز جلساتی را برگزار کرده است. به گزارش جهان، مسئولین دوران سازندگی اخیرا دیداری را با آقای هاشمی رفسنجانی […]

با نزدیک شدن به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی جریان نزدیک به آقای هاشمی رفسنجانی نیز وارد میدان شدند. این جریان که با محوریت حزب کارگزاران به آماده سازی ستادهای خود پرداخته با رئیس دولت سازندگی نیز جلساتی را برگزار کرده است.

به گزارش جهان، مسئولین دوران سازندگی اخیرا دیداری را با آقای هاشمی رفسنجانی داشته و برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این افراد که از استانداران تا اعضای هیئت دولت وقت در آن دیده می‌شوند با دریافت چراغ سبز آقای هاشمی که به نشانه تایید است اقدام به فعال کردن ستادهای انتخاباتی حزب کارگزاران برای انتخابات آینده کرده‌اند.

برمبنای این گزارش، از آقای هاشمی نیز خواسته شده که در این انتخابات وارد صحنه شود اما وی توصیه کرده چراغ خاموش و بدون هیچ‌گونه نام و نشانی از او، حزب کارگزاران پا به میدان بگذارد.

اما سیاسیون و احزاب در واکنش به احتمال حضور فتنه‌گران و کارگزارانی‌ها در انتخابات مجلس واکنش‌های تندی داشته‌اند. مجتبی شاکری در گفتگویی اظهار داشته: ملت ایران کارشکنی‌های اصلاح‌طلبان در جریان فتنه و سکوت به نوعی حمایت هاشمی و کارگزاران از جریان فتنه را فراموش نخواهند کرد و در برابر ساختار شکنی‌های آن‌ها با تمام قوا ایستادگی خواهند کرد و اجازه دخالت به این افراد در انتخابات آتی مجلس را نخواهند داد.

همچنین عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه گفت: ائتلاف وزرای خاتمی و هاشمی در قالب احزاب غیر قانونی مشارکت و کارگزاران می باشد و به طور حتم به بن بست می رسد.

محسن کوهکن افزود: اقدمات دو حزب مشارکت و کارگزارن در انتخابات ۸۸ و ارتباطات آن ها با جریان انحرافی وجهه عمومی آن‌ها در بین مردم را از بین برده لذا آن‌ها شانسی برای ورود به انتخابات ندارند.

هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز افزود: وزرای هاشمی و خاتمی به دلیل تخطی از ارزش های انقلاب و خط امام در انخابات مجلس نهم شانسی ندارند.

امیدوار رضایی میر قائد نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ائتلاف میان وزرای دولت هاشمی و خاتمی در راستای شرکت در انتخابات مجلس نهم ناکام خواهد ماند.

وی افزود:تلاش وزرای دولت هاشمی و خاتمی برای تدوین لیست مشترک انتخاباتی بیهوده خواهد بود و هوشیاری مردم آن ها را در انتخابات ناکام خواهدگذاشت.

رضایی تصریح کرد: وزرای دولت خاتمی و هاشمی در قالب احزاب متعددی هم چون مشارکت مجاهدین و کارگزاران از ارزش های انقلاب و خط امام (ره)تخطی کرده اند لذا وجهه خود را در بین عموم مردم از دست داده اند و حضور و موفقیت آن ها در انتخابات غیر ممکن می باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر