2

سایت «بوسیدن روی ماه» رونمایی شد

  • کد خبر : 24139
  • ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۴

سایت فیلم «بوسیدن روی ماه» با آدرس اینترنتی www.boosidaneroyemah.com در دسترس است.

به گزارش خبرآنلاین، سایت فیلم «بوسیدن روی ماه» با آدرس اینترنتی www.boosidaneroyemah.com در دسترس است.
این سایت که شامل چهار بخش «درباره فیلم»، «خبررسانی»، «باشگاه هواداران» و «تماس با ما» است، اطلاعات مختلفی را درباره این فیلم که نخستین نمایش آن در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
در بخش «درباره فیلم»، خلاصه داستان، بازیگران، کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل فیلم معرفی شده‌اند و همچنین در همین بخش امکان دسترسی به گالری عکس‌های صحنه و پشت صحنه، ویدئویی از فیلم و موسیقی آن وجود دارد.
جمله «سهم من از عاشقی است» شعار فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه»‌ است که در صفحه نخست سایت نقش می‌بندد و همچنین در این صفحه وعده دیدار با فیلم «همراه با بهار ۹۱ » عنوان شده است.
«بوسیدن روی ماه» که محصول حوزه هنری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، دومین همکاری محمدی و اسعدیان در مقام تهیه‌کننده و کارگردان بعد از فیلم «طلا و مس»‌ محسوب می‌شود.
محمدی خود طراح فیلمنامه «بوسیدن روی ماه» است؛‌ فیلمی که در آن بازیگرانی چون شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، حسن نجاریان، امیرحسین رستمی، نازنین خزائی، لیدا عباسی، لیلی فرهادپور، محمد کارت و سعید پورصمیمی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «بوسیدن روی ماه» آمده است: «احترام‌السادات و فروغ خانم که در همسایگی هم زندگی می‌کنند بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.»

تشکیل دومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما با موضوع خانه سینمادومین جلسه کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما صبح دوشنبه دوازدهم دی‌ماه در دفتر معاون امور سینمایی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سینمایی، در این جلسه در خصوص ساماندهی امور صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و همچنین تاکید معاونت امور حقوقی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مبنی بر پیگیری تخلفات خانه سینما توسط آن معاونت در مراجع قانونی به اطلاع اعضا کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما رسید.

اعضای این کمیسیون نیز راهکارهای قانونی لازم را که معاونت امور حقوقی وزارت ارشاد در این خصوص پیگیری می‌کند مورد تایید قرار دادند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر