5

حکم جلب یکی از دلالان صادر شد

  • کد خبر : 24246
  • ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴

حکم جلب یکی از دلالان صادر شد

سرویس ورزشی تابناک ـ برنامه نود این هفته با افشاگری‌های دیگری پیرامون دلالی و اعتراف تکان دهنده بازیکنان و دلالان فوتبال همراه  بود.
 طبق قرار سانسور خاصی در برنامه نود این هفته صورت نگرفت مسائل پشت پرده‌ای از مربیان و مدیران فوتبال ایران پیرامون دلالی توسط خود دلالان مطرح شد، مسائلی که برملاشدن آن‌ها مسلما نکات زیادی را پیرامون یکی از بزرگترین معضلات فوتبال ایران فاش کرد.
فتح الله زاده اولین میهمان تلفنی ۹۰/ کرار می رود
مدیر عامل باشگاه استقلال امشب وقتی روی خط برنامه نود آمد تا درباره وضعیت استقلال حرف بزند در واکنش به یکی از سوال های فردوسی پور آنجا که پرسید آیا جباری اجازه نداد تا کرار به استقلال برگردد گفت:«این چه سوالی است؟مگر در تیم استقلال بازیکن تصمیم می گیرد؟اصلا آقای فردوسی پور مگر من به شما می گویم چرا موهایت را فر مژه می کنی؟! یک وقت نری فر مژه بخری و موهایت را فر مژه کنی ها!
وی همچنین عنوان کرد که جاسم کرار به احتمال زیاد از استقلال می رود
این اتفاق در حالی افتاد که فردوسی پور هم در پاسخ به این اظهار نظر گفت: نه آقای فتح الله زاده موهای من از بچگی همین طوری فر بود.
حاج آقا علیپور رئیس منشور اخلاقی میهمان برنامه ۹۰ بود .
حاج آقا علیپور از کسانی که پولی را به دلال‌ها پرداخت کرده‌اند گفت: آنها باید چک و یا شاهد داشته باشند تا بتوانیم پرونده‌های آنان را بررسی کنیم. ما ۳۰ نفر کارگزار رسمی نقل و انتقالات داریم و در مقطعی مجبور شدیم همه آنها را تعلیق کنیم تا قراردادشان را که با افراد ناشناس بسته‌اند لغو کنند. می‌توانید در مورد دلالی این‌گونه مسائل از جواد نکونام سوالاتی را بپرسید که او هم درد دل‌های زیادی دارد.
بازیکنانی چون هادی مهدوی کیا ، سعادتی ، رزاقی ، محرم نژاد حرفهای جالبی در مورد مافیای فوتبال عنوان کردند . یکی از بازیکنان عنوان کرد که دلال فوتبال گفت اگر مشکلی برای شما بوجود آمد پناهنده شوید !
گفتنی است موضوع دلالی درفوتبال ایران، هفته پیش هم مبحث اصلی برنامه نود بود.
هادی مهدوی کیا در برنامه نود پرده ای دیگر از دلالی در فوبال ایران را کنار زد.
هادی مهدوی کیا هم در برنامه نود پرده از دلالی در فوتبال برداشت و گفت:«ماه رمضان بود که همراه با یکی از دوستانم به خانه ای رفتیم که خانه یکی از دلالان بود.در این خانه من چیزهایی دیدم که باید به خاطر دیدن این صحنه ها برای فوتبال کشورمان تاسف بخورم.در این خانه بازیکنان نامی ایران رفت و آمد داشتند و من یکی از کمک داوران معروف را هم دیدم که برای مهمانان قلیان چاق می کرد!
او این را گفت و ادامه داد:« متاسفانه در این خانه دلال معروف برای اینکه ارتباطات خودش را به رخ ما بکشد با بازیکنانی تماس تلفنی برقرار می کرد که ستارگان فوتبال ایران بودند.او از روی عمد نام آنها را بلند صدا می کرد که ما متوجه بشویم دارد پشت خط با چه کسی حرف می زند.من خیلی زود به همراه دوستم از آن خانه بیرون آمدیم و در همان ۱۰ دقیقه دیدم که چه کسانی پا به این خانه می گذارند.متاسفانه فوتبال ما اسیر دست این دلالان است .
 در زمان من همه بازیکنان تیم دوپینگ می کردند !
 در قسمت دوم مصاحبه هادی مهدوی کیا در برنامه نود حرف های جالبی در مورد فوتبال زد و گفت:زمانی که من فوتبال بازی می کردم به چشم خودم می دیدم که همه بازیکنان دوپینگ می کردند.آنها داروها را از یک نفر خاص می گرفتند و توسط دکتر تیم دوپینگ می کردند.آنها نیم ساعت زودتر به حمام رختکن می رفتند و دوپینگ می کردند.
سپس روزبهانی روی خط آمد و گفت : ۱۵ میلیون تومان گرفت ولی همه ۱۵ میلیون را به عنوان پاداش بین بازیکنان تقسیم کرد !
حرفهای سرهنگ مهرداد امیدی معاون اداره آگاهی
در ادامه با سرهنگ مهرداد امیدی معاون اداره آگاهی تماس گرفته شد ، وی با تاکید به برخورد شدید با متهمان اظهار داشت : عده ای در این رابطه مراجعه کردند و از یک سری در این ارتباط فرا خوانده شدند .
پس از آن حرفهای ضبط شده بینندگان ۹۰ پخش شد که در نوع خود جالب بود .
بعد از آن حق جویی از اصفهان مدعی شد که شخصی نام وی را جعل کرده و با نام وی مربیگری کرد !
حکم جلب یکی از دلالان صادر شد
 حمید روزبهانی که هفته قبل عادل فردوسی پور چهره او را شطرنجی کرد و از او به عنوان یکی از دلالان فوتبال نام برد در برنامه نود از خودش دفاع کرد و گفت:«من ۲۰ سال است که در فوتبال هستم و اتهاماتی را که هفته گذشته به من زده شد را قبول نمی کنم.»
هفته پیش فردوسی پور با یکی از بازیکنانی که اسیر دلال و دلالی در فوتبال شده بود حرف زد که این بازیکن ادعا کرد حمید روزبهانی آنها را به تپه های داودیه می برده و تمرینات را در کنار تاب و سرسره برگزار می کرده است. بر اساس ادعای این بازیکن او مبلغی را هم به فرد مذکور داده که حالا نه تنها به هیچ تیمی نرفته است،بلکه پولش هم از دست رفته است.
این اتفاق در حالی افتاد که حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اعلام کرد که حکم جلب سیار روزبهانی صادر شده و هر کجا که او را ببینند دستگیرش می کنند.
هشت پای ایرانی و پیش بینی جام حذفی
در حاشیه برنامه نود دوربین این برنامه هشت پایی را به تصویر کشید که یکی از طرفداران شاهین آن را با خودش به ورزشگاه آورده بود.
وقتی گزارشگر از او پرسید که چرا این هشت پا را با خودش به ورزشگاه آورده است این هوادار گفت:آورده ام که بازی را پیش بینی کند.او گفته که شاهین مس کرمان را شکست می دهد و فینالیست جام حذفی می شود.
صحبتهای تکان دهنده دو دلال معروف
در ادامه دو دلال معروف در حالی که چهره آنها شطرنجی شده بود (غ-گ و ح- م ) حرفهای تکان دهنده ای از پشت پرده فوتبال زدند . غ- گ گفت : در بازی راه آهن و مس کرمان با مربیگری پرویز مظلومی یک گل سالم راه آهن بی جهت مردود اعلا م شد تا مظلومی اخراج نشود ! البته همان صحنه در برنامه ۹۰ پخش شد سپس وی ضمن ابراز تاسف برای فوتبالیست ها گفت: واقعا بی چشم و رو هستید!یادتان رفته کجا بودید و حالا به کجا رسیده اید؟کارهایی که من برای شما کردم را فراموش کرده اید؟ایرادی ندارد اما یادتان نرود که از کجا آمدید،به کجا رسیدید و حالا دارید چه کار می کنید؟
ح- م هم عنوان کرد : مدیر عامل یک باشگاه خودش پیش من امد و از من خواست در ۸ بازی با توجه به ارتباطی که با سایرین دارم کاری کنم که در قبال ۸۰۰ میلیون تومان نتایج بازی به سود آنان رقم بخورد !؟
در قضیه دیگر دو بازیکن از یک تیم با برنامه ریزی قبلی در حین بازی با یکدیگر به صورت صوری درگیر می شوند و از بازی اخراج می شوند تا تیم حریف برنده بازی شود . وی در ادامه گفت : بیشتر تیمها از طریق ناسالم به رده های بالا رسیدند ! به گفته وی حتی یک داور گفته بود که ۳ روز دیگر داور بازی فلان تیم است و امادگی خود را برای همکاری اعلام کرد ؟
فلاحی : با ۵ میلیون تیم ملی را از دست دادم!
امیر فلاحی بازیکن سابق سپاسی عنوان کرد شخصی از من درخواست ۵ میلیون تومان کرد ولی زیر بار نرفتم ! کاش آن پول را می دادم چون پاداش قهرمانی ۱۰۰ میلیون بود !؟
حرفهای براتی کارشناس حقوقی
براتی کارشناس حقوقی ضمن دخالت ستاد منشوری در مورد رای کمیته استیناف در مورد شیث و نصرتی و تغییر نام تیم ابومسلم حرفهای جالبی زد .
پرسش و نتیجه نظرسنجی
پرسش نظر سنجی برنامه ۹۰ در شب گذشته، این گونه بود که از بین ۶ گل کدام گل برتر نیم فصل است که در پایان نزدیک دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که  ۴۸درصد گل بادامکی را بهترین گل معرفی کردند و گل جباری در رده بعدی قرار گرفت . در ضمن گلهای کلانتری ، زارعی ، زنیدپور و ماچادو هم جزو گلهای انتخابی بود .
این برنامه در ساعت دو ۳۱ دقیقه صبح به پایان رسید .
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر