4

تاکنون موردی از باکتری «ایی کولای» در ایران مشاهده نشده است.

  • کد خبر : 2431
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ دکتر گویا در حاشیه همایش”واکسن های جدید؛ گامی فراتر به سوی جامعه ای سالم تر” در جمع خبرنگاران افزود: در چند روز اخیر موارد ابتلا به این بیماری در جهان کاهش یافته است و می توان گفت کشورهای درگیر به مرحله مهار این بیماری نزدیک شده اند. وی با […]

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ دکتر گویا در حاشیه همایش”واکسن های جدید؛ گامی فراتر به سوی جامعه ای سالم تر” در جمع خبرنگاران افزود: در چند روز اخیر موارد ابتلا به این بیماری در جهان کاهش یافته است و می توان گفت کشورهای درگیر به مرحله مهار این بیماری نزدیک شده اند.

وی با بیان این که عوارض این بیماری نسبت به قبل بیشتر بوده است افزود: همچنین انواع قبلی این بیماری بیشتر کودکان و افراد پیر را بیمار می کرد که هم اکنون جوانان را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: این بیماری پیشتر از راه های دیگری منتقل می شد و در همه گیری که اخیرا رخ داده بیشتر جوانه غلات، لوبیای سبز و نخود فرنگی عامل بیماری بوده است.

دکتر گویا با بیان این که این بیماری محدود به شمال آلمان است گفت: مواردی از این بیماری نیز افرادی بودند که به این منطقه خاص مسافرت کرده بودند.

همایش “واکسن های جدید؛ گامی فراتر به سوی جامعه ای سالم تر” تا۳۱خرداد با هدف بررسی و ارائه آخرین دستاوردها درباره واکسن ها در سالن همایش های امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پرشکی شهید بهشتی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2431

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر