1

سید حسن موسوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد

  • کد خبر : 24366
  • ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳

رییس جمهور در حکمی سید حسن موسوی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد

رییس جمهور در حکمی سید حسن موسوی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب و در نامه‌ای از خدمات و تلاش‌های ارزنده روح‌الله احمدزاده کرمانی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدردانی کرد.

متن حکم دکتر محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای سیدحسن موسوی

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به عنوان «معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب می‌نمایم.

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عرصه‌های مهمی است که شناسایی، شناساندن و بهره‌گیری هر چه بیشتر از آنها می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت سریع‌تر کشور شود. توجه فراگیر به ذخایر عظیم فرهنگی، تاریخی و میراث گران‌بهای مادی و معنوی موجب خودباوری، شکوفایی و بسیج توانمندی‌های ملی برای نیل به قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار خواهد بود. این امر در کنار مزایای فراوان گردشگری، از جمله تحکیم وحدت ملی، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بر اهمیت استراتژیک گردشگری تأکید می‌کند.

صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران که شهره آفاق است از مصادیق مهم میراث مادی و معنوی و از جاذبه‌های مهم گردشگری و فرصت انتقال هنر و فرهنگ این سرزمین است و از این‌رو شایسته برنامه‌ریزی گسترده‌تر است.

انتظار می‌رود ضمن استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان، اساتید، هنرمندان گرامی و با استفاده از ظرفیت‌های بی‌پایان مردمی برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در حوزه‌های یاد شده، شاهد تداوم تلاش‌های مؤثر چند سال اخیر و ارتقای آن در آینده باشیم.

موفقیت شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند بزرگ مسألت می‌کنم.

محمود احمدی‌نژاد

*متن نامه دکتر احمدی‌نژاد به روح الله احمدزاده کرمانی نیز به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای روح‌الله احمد‌زاده کرمانی

سلام علیکم

اکنون که به دلیل پاره‌ای مشکلات شخصی از مسئولیت «معاونت رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» استعفا داده‌اید، بدینوسیله از زحمات و خدمات ارزنده جنابعالی در دوران تصدی آن مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

ان‌شاءالله این زحمات در پیشگاه خداوند بزرگ مأجور خواهد بود و امیدوارم در مسئولیت دیگری در دولت و نیز در کلیه مراحل زندگی و خدمت به مردم عزیز و آرمان‌های بلند انقلاب در سایه عنایات امام عصر(عج) موفق و مؤید باشید.

عزت و سعادت جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

محمود احمدی‌نژاد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر