6

حمایت جمهوری اسلامی ایران از حرکت های اسلامی مردم آزادیخواه لیبی

  • کد خبر : 24771
  • ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷

مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا در ساخت لیبی تجارب خود در امر قانونگذاری را در اختیار مردم مسلمان لیبی قرار دهد

به گزارش ایرنا؛ ‘علاءالدین بروجردی’ روز یکشنبه در دیدار جمعی از روسای عشایر لیبی با تبریک پیروزی انقلاب مردمی لیبی برحمایت جمهوری اسلامی ایران از حرکت های اسلامی مردم آزادیخواه لیبی تاکید کرد و افزود: از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حرکت های آزادی بخش مردمی است.

وی اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا در ساخت لیبی تجارب خود در امر قانونگذاری را در اختیار مردم مسلمان لیبی قرار دهد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیام ملت های مسلمان منطقه شمال آفریقا و خاورمیانه افزود: برخلاف تبلیغات دروغین رسانه های غربی انقلاب های منطقه و بیداری ملل اسلامی واکنش ملتها در برابر استکبار جهانی و مهره های دیکتاتور آنان در منطقه می باشد.

در ادامه این دیدار تعدادی از روسای عشایر لیبی انقلاب اسلامی ایران را الگویی مناسب برای کشورشان خواندند و بر وحدت کلمه و تقویت توان علمی؛اقتصادی و فرهنگی کشور لیبی تاکید کردند.

همچنین روسای عشایر لیبی توسعه ارتباطات در عرصه های مختلف سیاسی؛ فرهنگی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران را خواسته مردم و مقامات کشور لیبی دانستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]