2

کاندیداهای تایید‌صلاحیت‌شده، کف نمره قبولی را دارند

  • کد خبر : 25265
  • ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

شورای نگهبان در صورت تخلف کاندیداها تا آخرین لحظه حق دارد صلاحیت کاندیداهای خاطی را باطل کند.

یک عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: نقش سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی در ترور شهید احمدی‌روشن مانند آفتاب روشن است و خودشان هم تلویحا به این موضوع اعتراف کرده‌اند.
آیت‌الله سیداحمد خاتمی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه کتاب حوزه در جمع خبرنگاران گفت: ترور شهید اخیر در راستای تمام تحرکاتی است که ضد انقلاب علیه ملت ایران به کار گرفته و می‌گیرد و به طور قطع نقش دست سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی در این ترور مانند آفتاب روشن است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال طلاب و عموم مردم از نمایشگاه کتاب حوزه، خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه موجب برطرف‌شدن نیاز فرهنگی آنها شده است و علاوه بر این، مشوقی برای ناشران و فعالان عرصه نشر کتاب‌های دینی خواهد بود.

خاتمی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را کاری ارزشمند دانست و افزود: در مورد محتوای کتاب‌های موجود در این نمایشگاه باید گفت که اساس کار نمایشگاه کتاب حوزه، عرضه آثاری است که برای روحانیون و علاقه‌مندان به حوزه دین مفید باشد.

به گزارش ایسنا، این عضو مجلس خبرگان، روز گذشته (جمعه) نیز در مراسم یادواره سرداران و ۷۵۰ شهید دوران دفاع مقدس شهرستان شهرضا با اشاره به درپیش بودن انتخابات آتی مجلس گفت: رشد و بصیرت مردم، دشمنی و عوام‌فریبی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه “کاندیداهای تأیید صلاحیت شده کف نمره قبولی را دارند”، اظهار کرد: شورای نگهبان در صورت تخلف کاندیداها تا آخرین لحظه حق دارد صلاحیت کاندیداهای خاطی را باطل کند.

وی با بیان این‌که “کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی خود، اثبات‌گرا تبلیغ کنند” افزود: کاندیداها از ترویج وعده‌های دروغین و عوام‌فریب خودداری کنند و بدانند که وعده در باغ سبز روشی مرسوم در کشورهای غربی است.

این عضو مجلس خبرگان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند با ایجاد جنگ احزاب، انتخابات را در فضای سرد ببینند تا حضور بایسته مردم در انتخابات دیده نشود ولی باید بدانند مردم ما همان‌گونه که در انتخابات پیشین سیلی محکم و فراموش‌نشدنی به دشمنان نظام زدند در انتخابات پیش‌رو نیز دومین سیلی محکم را به این افراد می‌زنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برنامه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه بین ملت ایران است. ۱۲ اسفند سال جاری باشکوهترین انتخابات را در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

وی در ادامه، با اشاره به برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: مجالس بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، مجالس فاتحه نیست، بلکه برای بیعت با شهیدان است. نفس حضور در یادواره شهدا این است که به شهیدان عزیز بگوییم که نمی‌گذاریم راهی که شما رهرو آن بوده‌اید بدون رهرو بماند. شهادت با ولایت معنا می‌دهد و ما ولی فقیه را یک رهبر سیاسی نمی‌دانیم بلکه جانشین امام زمانمان می‌دانیم.

خاتمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وضعیت ناهنجار بدحجابی و بی‌حجابی موجود در برخی شهرهای کشور، برخی از معابر و اماکن شهرهای کشور را به نمایشگاه مد تبدیل کرده است.

این عضو مجلس خبرگان همچنین، یکی از بزرگترین آرزوی شهیدان را معرفی ایران به عنوان نماد دین در سطح جهان عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت برخی روزنامه‌ها، مجلات و آثار سینمایی در زمینه ترویج بی‌حجابی نشان از آن دارد که افرادی در پی تبیین افکار رضاخانی در سطح جامعه هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر