3

ورود کاروان کمک‎رسانی اروپایی “کیلومترها لبخند ۳” به غزه

  • کد خبر : 2587
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲

ورود کاروان کمک‌رسانی اروپایی به غزه ورود کاروان کمک‎رسانی اروپایی “کیلومترها لبخند ۳” به غزه؛ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰٫ یک کاروان کمک‌رسانی اروپایی متشکل از ۵۳ فعال حامی فلسطین با هدف تسهیل شرایط زندگی ساکنان نوار غزه از طریق گذرگاه رفح وارد این منطقه شده است. به گزارش خبرنگار پرس تی‌وی، این کاروان کمک‌رسانی که […]

ورود کاروان کمک‌رسانی اروپایی به غزه

ورود کاروان کمک‎رسانی اروپایی “کیلومترها لبخند ۳” به غزه؛ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰٫
یک کاروان کمک‌رسانی اروپایی متشکل از ۵۳ فعال حامی فلسطین با هدف تسهیل شرایط زندگی ساکنان نوار غزه از طریق گذرگاه رفح وارد این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار پرس تی‌وی، این کاروان کمک‌رسانی که “کیلومترها لبخند ۳” نام دارد روز یکشنبه (۲۹ خرداد، ۱۹ ژوئن) با حدود ۳۰ تن دارو، تجهیزات پزشکی و پودر شیر وارد غزه شد.

این فعالان که از کشورهای مختلف کاروان کمک‌رسانی اروپا را همراهی می‌کنند، هزاران کیلومتر راه را پیموده‌اند تا همان گونه که از نام این کاروان برمی‌آید لبخند را بر چهره‌های مردم غزه بنشانند.

همچنین این فعالان امیدوارند، کمک‌های اهدایی آن‌ها به مردم غزه جان آنان را نجات داده و تا حدی از درد و رنج کسانی که در غزه نیازمند مراقبت‌های پزشکی هستند، بکاهد.

در همین حال، ابراهیم هویت (Ibrahim Hewitt) رئیس سازمان انگلیسی خیریه اینترپال به خبرنگار پرس تی‌وی گفت: “بسیار مهم است که به دنیا نشان دهیم حصر غزه شکسته است و ما باید شرایط عادی زندگی را به غزه و مردم غزه را به دنیا بازگردانیم.”

رژیم اسرائیل از سال ۲۰۰۷ غزه را از زمین، هوا و دریا تحت محاصره خود درآورده است. حصر غزه تاثیر اسف‌باری بر شرایط انسانی و اقتصادی این منطقه فقیرنشین داشته است.

از سال ۲۰۰۷ تا کنون بیش از ۳۶۰ بیمار به علت کمبود دارو و محدودیت‌های مسافرتی جان خود را از دست داده‌اند.

این در حالی است که ۱٫۵ میلیون نفر از ساکنان غزه از حقوق اولیه از جمله آزادی انجام سفر و همچنین برخورداری از شرایط مناسب زندگی همچون کار، بهداشت و تحصیل محروم هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2587

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر