2

پخش پیام بازرگانی نامناسب در سریال شوق پرواز

  • کد خبر : 26032
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴

در اینگونه مجموعه ها اگر فشرده شدن آن موجب بهتر منتقل شدن پیام باشد اشکالی ندارد.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: دو سریال تلویزیونی شیدایی و تا ثریا در انتقال پیامشان موفق بودند. سید عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که چرا حین خبر شهادت خلبان بابایی در سریال شوق پرواز پیام بازرگانی نامناسبی پخش شد افزود: اگر چنین اقدامی صورت گرفته کج سلیقگی بوده است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که ۵۰۰ دقیقه از سریال تا ثریا پخش نشده است؟ گفت: جزییات مربوط به این گونه سؤالات را باید مسئولان مستقیم معاونت سیما پاسخ دهند اما هر دو مجموعه شیدایی و تا ثریا با هدف گذاری خاص ، پیام های مهمی را منتقل کرده اند.
رئیس رسانه ملی افزود: سریال شیدایی در مذمت دروغ موفق کار کرده و نیز در خصوص انسجام خانواده و موضوع گذشت خوب پرداخته است.
آقای ضرغامی ادامه داد: هدف گذاری سریال تا ثریا نیز در خصوص موضوع ربا ، شرکت های هرمی و ناآگاهی های مردم بود و به گونه ای در این سریال نمایش داده شد که اگر افراد در این وادی وارد شوند به خاک سیاه می نشینند.
وی گفت: البته اگر فضای دراماتیک سریال به گونه ای باشد که حالت غم و اندوه آن زیاد شود ممکن است هنگام پخش ملاحظاتی صورت گیرد.
آقای ضرغامی افزود: البته در این باره مرکز نظارت و ارزشیابی ما با دریافت نظرهای مردم و نیز رسانه ها ، تصمیم گیری می کند زیرا از نظر ما رسانه ها می توانند نظر مشورتی خوبی بدهند.
وی گفت: در اینگونه مجموعه ها اگر فشرده شدن آن موجب بهتر منتقل شدن پیام باشد اشکالی ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر