2

دو نفر از معاونان اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی در طول چند روز گذشته از مسئولیت خود برکنار شده اند…

  • کد خبر : 2623
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۱

افق – آتی نیوز، مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی از برکناری یک معاون به دلیل ضرب و جرح در محل کار و استعفای یک معاون دیگر خبر داده است. سعید چلندری در این باره ادعا کرد: به دلیل عملکرد تنش زا و همچنین درگیری فیزیکی یکی از معاونان با یکی دیگر از کارمندان، وی […]

افق – آتی نیوز، مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی از برکناری یک معاون به دلیل ضرب و جرح در محل کار و استعفای یک معاون دیگر خبر داده است.

سعید چلندری در این باره ادعا کرد: به دلیل عملکرد تنش زا و همچنین درگیری فیزیکی یکی از معاونان با یکی دیگر از کارمندان، وی را از پست معاونت عزل کردم.

وی علت این درگیری را مسائل شخصی عنوان کرد و ادامه داد:با توجه به این که احساس کردم این مشکل می تواند برای یکی از معاونان فرودگاه نیز به وجود آید با وی صحبت کردم و او بلافاصله استعفای خود را اعلام کرد.

چلندری وی در پاسخ به این سوال که آیا روند تغییرات ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: به هر حال ما مدیر دولت آقای احمدی نژاد هستیم و ایشان در یک روز ۳ وزیر را برکنار می کند!

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی همچنین گفته است که هر کسی که باعث تضعیف سیستم شود را حذف می کنیم چون فرودگاه جای حاشیه سازی نیست!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2623

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر