1

بازی تراکتور – استقلال تکرار شود

  • کد خبر : 26498
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶

چطور شده که حالا حرف‌های گذشته خود را فراموش کرده‌اید؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یا یادآوری اظهارات مدیرعامل استقلال که خود را هوادار تراکتورسازی خواند بود، پیشنهاد کرد بازی دو تیم تکرار شود.

محمدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه “آقای جعفری ظرفیت باخت داشته باشید”، گفت: آقای فتح الله زاده چطور قبل از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال همواره می‌گفتید که من در تراکتورسازی با فلان شخص کار کرده‌ام و از هواداران تیم تراکتورسازی هستم اما حالا من و همچنین هواداران تیم تراکتورسازی را مورد خطاب قرار می‌دهید که ظرفیت باخت داشته باشیم؟ چطور شده که حالا حرف‌های گذشته خود را فراموش کرده‌اید؟

وی در همین خصوص افزود: من در پاسخ به صحبت‌های اخیر فتح الله‌زاده پیشنهاد می‌کنم تا ضمن توافق با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بازی را دوباره برگزارکنیم تا هیچکس این ذهنیت بد را نداشته باشد که استقلال با لابی کردن و  کمک داوری این بازی را برده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خطاب به فتح الله زاده تاکید کرد: مگر نه اینکه شما یک تیم کهکشانی در اختیار دارید، در واقع شما با قبول پیشنهاد من باعث می‌شوید تا چهره واقعی قهرمان لیگ زیر سئوال نرود. شما با پذیرش این پیشنهاد محبوب قلب‌های هواداران استقلال و تراکتورسازی خواهید شد. در واقع هواداران واقعی استقلال از چنین روش‌هایی که شما برای کسب پیروزی استفاده می‌کنید به هیچ وجه خوشحال نمی‌شوند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد به برتری ۲ بر صفر تیم استقلال انجامید. در این بازی اشتباهاتی از محسن ترکی، داور بازی سرزد که موجبات شکست تیم میزبان را فراهم آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر