2

دشمنان ما از پیشرفت‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد، در هراس هستند

  • کد خبر : 2687
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

دکتر محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز سه‌شنبه به منظور دفاع از سجادی گزینه‌ پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان مجلس و گرامیداشت یاد شهدا از جمله شهید چمران و شهدای هفتم تیر گفت: از خداوند متعال می‌خواهم […]

دکتر محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز سه‌شنبه به منظور دفاع از سجادی گزینه‌ پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان مجلس و گرامیداشت یاد شهدا از جمله شهید چمران و شهدای هفتم تیر گفت: از خداوند متعال می‌خواهم که کمک کند ما همیشه در خط امام(ره)، شهدا و خط راستین انقلاب اسلامی حرکت کرده و پایدار باشیم.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: شما می‌دانید که هر اندیشه و مکتبی زمانی ماندگاری و اثرگذاری دارد که در صحنه عملی و زندگی مردم الگوی موفقی را ارائه کند. همه تئوری‌هایی که برای سعادت بشر ارائه شده‌اند اگر در صحنه عمل و زندگی الگوی موفقی را ارائه کردند، ماندگار هستند و در واقع ماندگاری یک مکتب در گروی اثرگذاری عینی و ماندگاری در زندگی انسان‌هاست.

وی افزود: بسیاری از اندیشه‌ها و مکاتب که در صحنه علم شکست خوردند در مباحث تئوریک شاید حرفی برای گفتن داشتند، اما در صحنه عمل نتوانستند یک زندگی متعالی و یا الگوی متعالی را به بشر ارائه دهند به همین خاطر از صحنه حذف شدند.

 

احمدی‌نژاد افزود: امروز انقلاب اسلامی و مکتب اسلام ناب به عنوان کامل‌ترین اندیشه برای اداره بشر از سوی انقلاب اسلامی، ‌ملت ایران به دنیا معرفی می‌شود و در واقع انقلاب اسلامی پیام‌آور راه جدیدی برای زندگی است.

 

وی تصریح کرد: امروز ماموریت مجلس، ‌دولت و نظام جمهوری اسلامی این است که یک الگوی عینی و عملی موفق برپایه اندیشه انقلاب در سرزمین‌ ایران برپا کند، در زمینه عمران، ‌آبادانی، علم و فناوری در اخلاق، ‌تربیت و فرهنگ.

وی اضافه کرد:‌ عزیزان من امروز ساختن عالمانه ایران در واقع اثبات حقانیت مکتب و فرهنگ اسلامی ناب محمدی(ص) است، خوشبختانه با همت مجلس و دولت امروز مساله اول کشور ما کار و ساختن است، موضوع اصلی کشور برپا کردن جامعه الگو و نمونه است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که برنامه‌های متعدد زیربنایی در دست اجرا است، گفت: در بخش عمران و آبادانی کارهای متعدد و گسترده‌ای در سرتاسر سرزمین ایران در حال اجرا است. خوشبختانه قانون برنامه نیز قانون بسیار خوبی شده، قانون بودجه ۹۰ نیز قانون خوبی شده و راه را برای جهش در سازندگی و ساختن ایران مهیا کرده است.

رییس‌جمهور همچنین با بیان این‌که در بخش تولید و اشتغال با سرعت بالا در حال حرکت هستیم، گفت:‌ افتخاراتی که ایجاد می‌شود، باعث افتخار دولت و مجلس است، کارهای بزرگی در بحث عدالت و اصلاح ساختاری اقتصاد در حال اجرا است. طرح عظیم هدفمند کردن یارانه‌ها با همکاری خوب مجلس جلو می‌رود، و آثار خود را در مصرف و مدیریت انرژی و اقتصاد کشور به جا می‌گذارد، اصلاحات ساختاری و اداری در دست پیگیری است. سند جامع علمی کشور تدوین شده است. سند تحول آموزش و پرورش در دست نهایی شدن است، همچنین مهندسی فرهنگی کشور.

رییس‌جمهور به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌ علمی و فناوری اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز شاهد دستاوردهای بزرگی بودیم، ‌هفته قبل شاهد بودیم که ماهواره رصد از طرف ایران به فضا پرتاب شد و در حال حاضر به خوبی در حال انجام ماموریت خود است و گام به گام حلقه‌های حضور ایران در فضا در حال تکمیل شدن است.

رییس‌جمهور در ادامه با بیان این‌که در نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی نیز سرعت پیشرفت کشور چشمگیر است، گفت: دشمنان ما از پیشرفت‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد، در هراس هستند و نقطه کانونی دشمنی دشمنان ما جلوگیری از پیشرفت و ساختن ایران و برپایی یک الگوی عینی و مکتبی در ایران است و می‌خواهند سازندگی گسترده، ‌هدفمند، آرمانی و اعتقادی در ایران شکل نگیرد و نقطه مقابل ماموریت ما برای ساختن کشور و باز کردن گره‌ها، پیشرفت کشور برپایه یک الگوی موفق است.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود به اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: امروز ورزش از عرصه‌های مهمی است که کل جوامع بشری و همه ملت ایران مستقیم و غیرمستقیم درگیر آن هستند.

احمدی‌نژاد گفت: امروز ورزش فقط یک کار قهرمانی یا هنرمندی فردی نیست، بلکه امروز ورزش تولید‌کننده و پایدار‌کننده‌ فرهنگ‌هاست.

به گزارش ایسنا رییس‌جمهور در ادامه با بیان این‌که ورزش امروز یک عامل قدرتمند در عرصه‌ سیاست داخلی و بین‌المللی است، اظهار کرد: ورزش امروز نشان‌دهنده موفقیت یک مدیریت، اقتدار یک ملت و حقانیت یک نظریه است.

وی با بیان این‌که ورزش امروز نشان‌دهنده نشاط، امید و بالندگی ملت‌هاست، افزود: می‌بینیم در یک مسابقه کشتی یا فوتبال همه یک ملت یا چندین ملت از کوچک و بزرگ به هیجان می‌آیند، پس ورزش یک عرصه‌ بسیار مهم برای فرهنگ‌سازی، انسان‌سازی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

احمدی‌نژاد با اشاره به این‌که ورزش فقط کاری برای سلامتی جسمی و فردی نیست، تصریح کرد: ورزش برای سلامت روانی جامعه بسیار ضروری است، چه ورزش همگانی، قهرمانی، فردی، پهلوانی و حرفه‌ای.

رییس‌جمهور گفت: از امروز جوانان و ورزشکاران ما و هم‌چنین گروه‌های دست‌اندرکار ورزش، کمیته ملی المپیک و غیره در یک همدلی و اتحاد نظر تصمیم ملی و انقلابی به دنبال ارتقاء سطح ورزش و حضور پرافتخار در همه عرصه‌های جهانی هستند.

وی با بیان این‌که جوانان مهم‌ترین سرمایه‌ یک ملت هستند، اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های لازم برای شکوفایی جوانان، تضمین و ساختن آینده یک ملت است، چراکه اگر جوانان یک ملت امیدوار و با انگیزه باشند و در مسیر درست و با نگاه درست حرکت کنند، آن ملت سعادتمند است و آینده‌های درخشان را تجربه خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که امروز وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شود، افزود: برای مسوولیت این وزارتخانه که برای اولین‌بار در کشور برپا می‌شود، دولت و رییس‌جمهور تلاش کردند که از خانواده ورزش و از دل ورزش فردی را انتخاب کنند که هم دانش لازم را داشته باشد و تخصص دانشگاهی‌اش در رشته تربیت‌بدنی باشد و خود یک ورزشکار تراز بالا و آشنا به رموز ورزش باشد و در نهایت در مدیریت ورزش سابقه و تجربه موفق داشته باشد که رسیدیم به آقای سید حمید سجادی.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که آقای سیدحمید سجادی از نیروهای انقلابی، متدین، متخصص ورزشی، قهرمان برجسته‌ ایران و دارای ۱۴ مدال جهانی و آسیایی است، گفت: ایشان مربی و دارای تجربیات گوناگون در مدیریت ورزش و در هدایت گروه‌های ورزشی هستند که دوسال معاون سازمان تربیت‌بدنی بودند و از بهترین چهره‌های ورزشی هستند که برای مدیریت این وزارتخانه جدید انتخاب شدند.

رییس‌جمهور با بیان این‌که برپایی این وزارتخانه جدید کاری بسیار مهم است و وقت و انرژی خواهد برد، افزود: با نظر نمایندگان عزیز، وقتی آقای سجادی سکاندار این وزارتخانه نوپا که خود مجلس مبدع آن است، بشود ان‌شاء‌الله کارهای خوبی در عرصه‌ ورزش اتفاق خواهد افتاد و همه توان و تجربه و دل و جان ایشان برای اعتلای ورزش، جوانان و رفع بعضی موانع از مسیر اعتلای جوانان صرف خواهد شد.

وی ادامه داد: از نمایندگان عزیزی که اظهار‌نظر خواهند کردند پیشاپیش سپاسگزارم و امیدوارم نمایندگان در راستای تشکیل وزارتخانه‌ای که خودشان برپا کرده‌اند و هم ما و هم آن‌ها مصر هستیم، این وزارتخانه از موفق‌ترین و پرکارترین وزارتخانه‌ها شود تلاش کنند و ان‌شاء‌الله آقای سجادی را با رای بالا و پشتوانه قوی روانه کنیم.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که ما تابع نظر مجلس هستیم، تصریح کرد: بدانید هر اتفاقی افتد رفاقت ما سرجایش است و ما باید با هم ایران عزیز را بسازیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر