3

سپاه پاسداران تاکنون سرنخ هایی را از عوامل حادثه تروریستی چابهار به دست آورده است

  • کد خبر : 271085
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

سپاه پاسداران متولی امنیت در آن منطقه است و تلاش می‌کند که با پیگیری‌های جدی که تا این لحظه هم به سرنخ‌هایی رسیده اند، عوامل و مسببان این حادثه را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

سپاه سرنخ هایی از حادثه تروریستی چابهار به دست آورده است

وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران تاکنون سرنخ هایی را از عوامل حادثه تروریستی چابهار به دست آورده و قطعا با آنان برخورد جدی می‌کند.

به گزارش افق نیوز/ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره انتخاب استانداران جدید با بیان اینکه تا الان ۱۲ استاندار تعیین شدند و ۴ استاندار دیگر باقی‌مانده‌اند که سعی می‌کنیم در هفته آینده معرفی شوند، اظهارداشت: قطعا همه استانداران باید همسو با دولت باشند و از سوی دیگر خود دولت به آنان رأی می دهد و اگر همسو نباشند، قطعا رأی اعتماد نمی گیرند.

وی درباره استانی شدن اعطای یارانه ها گفت: در لایحه بودجه حکمی گذاشته اند مبنی بر اینکه استان ها سه دهک از کسانی را که یارانه دریافت می کنند، با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی کرده و کاهش دهند.

وزیر کشور افزود: در صورتی که این مسئله محقق شود، منابع و مبالغ ناشی از آن را می توان در پروژه های عمرانی، تملک دارایی های سرمایه ای و واحدهای تولیدی و کمک به طبقات و اقشار مورد نیاز هزینه کرد.

رحمانی فضلی بیان کرد: این مسئله به عنوان پیشنهاد به مجلس ارائه می شود و اگر مجلس بپذیرد، ما در استان ها آمادگی داریم که با کمک همه دستگاه های اجرایی، این مسئله را انجام دهیم.

وی درباره حادثه تروریستی چابهار تصریح کرد: بارها درباره این مسئله به ویژه در شورای تأمین و شورای امنیت بحث شده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران متولی امنیت در آن منطقه است و تلاش می‌کند که با پیگیری‌های جدی که تا این لحظه هم به سرنخ‌هایی رسیده اند، عوامل و مسببان این حادثه را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

رحمانی فضلی گفت: از سوی دیگر تلاش بر این است که ما با اقداماتی که در آن منطقه صورت می گیرد، صیانت از نیروهای امنیتی، مردم و امنیت آن مناطق را در دستور کار داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=271085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر