2

اعضای هیات عالی سازمان جهانی تبلیغات در ایران انتخاب شدند

  • کد خبر : 271362
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

اعضای دومین دوره هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات (آی.اِی.اِی)* در جمهوری اسلامی ایران با رای اعضای کمیته ها و کمیسیون های تخصصی برگزیده شدند.

به گزارش افق نیوز/ انجمن بین‌المللی تبلیغات که در اسناد رسمی و تاریخی ایران با نام سازمان جهانی تبلیغات شناخته می شود، در سال ۱۹۳۸ میلادی تاسیس شد.
مرکز این نهاد در نیویورک آمریکاست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ نخستین هیات عالی اجرایی آن در ایران انتخاب شد.
در همین پیوند، روابط عمومی نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در ایران عصر امروز (یکشنبه) از انتخاب اعضای دومین دوره هیات عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات خبر داد.
در این دوره که با نظارت «مهرنوش شفیعی شهربابکی» قائم مقام دبیرکل سازمان جهانی تبلیغات در حوزه آسیای مرکزی و غربی برگزار شد، از میان متخصصان و صاحبنظران ایرانی «سیده فاطمه مقیمی، یدالله سیفی، محمود مسجدجامعی، رضا امیدوارتجریشی، عماد رستمی، مهیار حاجتمند، مجید جوزانی، کاوه عابدینی، حمید احمدی، سارا میرزایی و سعید احمدی» انتخاب شدند.
دوره فعالیت این هیات از سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۱ میلادی است.
سازمان جهانی تبلیغات تنها نهاد بین المللی و بزرگ ترین سازمان جامع همکاری های فراملیتی در زمینه های تخصصی بازاریابی، رفتار با جامعه مخاطب تجاری، تبلیغات، توسعه بازار و رسانه است که در بیش از ۸۰ کشور حضور دارد.
دفتر نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات از سال ۲۰۱۴ میلادی در ایران فعال و از سال ۲۰۱۶ میلادی مرکز فعالیت ۱۴ کشور منطقه آسیای مرکزی و غربی به ایران منتقل شد.
سند راهبردی سازمان جهانی تبلیغات در ایران بر مبنای تحقق «اقتصاد درونزا و برونگرا» تدوین شده است و به اقدام هایی مانند آموزش متخصصان ایرانی و فراهم سازی امکان همکاری های متقابل بین المللی دست می زند.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=271362

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر