به گزارش افق نیوز و نقل از خبرگزاری تسنیم علی اصغر جاودان فر در حاشیه بازدید از بخش های مختلف کارگزاری مسکن مهر پردیس که طی هفته های اخیر با دستور مدیر عامل شرکت عمران پردیس بازسازی فیزیکی و بهسازی قرار گرفت با تاکید بر این که خدمات پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر پردیس با رویکرد تسریع، تکریم و شفافیت ارتقا می یابد، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه مردمی به کارگزاری، ضرورت داشت سیستم پاسخگویی یکپارچه به متقاضیان احساس شد.
وی با اشاره به حمایت مدیرعامل پردیس برای راه اندازی سیستم خدمات الکترونیک متقاضیان، افزود: اطلاع رسانی دقیق مانع بروز شایعات در یک سازمان مانند شرکت عمران خواهد شد، با توجه به ساخت ۸۲هزار واحد مسکونی مهر در شهر پردیس و مطالبات متعدد متقاضیان از اقشار مختلف مردم ،سیستم اطلاع رسانی دقیق و شفاف در کارگزاری مسکن مهر پردیس در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته وی، این سیستم در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود که تاثیرات مثبتی را در تعامل و ارتباط دوسویه با متقاضیان خواهد داشت.