5

افتتاح نمایشگاه «میان سرگشتگی و جاودانگی» از آثار عکاس فرانسوی «آلن سکارولی» در کاشان

  • کد خبر : 284378
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

منصور جهانی ـ نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» از آخرین آثار «آل سکارولی» عکاس فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ خرداد در سرای عامری‌ها در کاشان افتتاح می‌شود. بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران به اطلاع می‌رساند؛ نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» Entre errance et éternité […]

منصور جهانی ـ نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» از آخرین آثار «آل سکارولی» عکاس فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ خرداد در سرای عامری‌ها در کاشان افتتاح می‌شود.
بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران به اطلاع می‌رساند؛ نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» Entre errance et éternité از آخرین آثار «آلن سکارولی» Alain Ceccaroli عکاس فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران؛ در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه جاری در سرای عامری‌ها در شهر کاشان افتتاح می‌شود و تا روز ۱۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. سرای عامری‌ها در شهر کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم واقع شده است.
«آلن سکارولی» در سال ۱۹۴۵ در کشور مراکش به دنیا آمده است. او همواره در کنار مدیترانه زندگی کرده و به کار مشغول بوده است. «آلن سکارولی» تاکنون نمایشگاه‌های زیادی در شهرهای مختلف فرانسه و هم‌چنین کشورهای سوئیس، بلژیک، یونان و … برگزار کرده است.
آخرین نمایشگاه عکس‌ «آلن سکارولی» تحت عنوان «میان سرگشتگی و جاودانگی» در ایران؛ از سوی سفارت فرانسه در تهران و با همکاری گالری صفوی در خانه صفوی؛ به مدت ۵ روز در نگارخانه مجموعه خانه صفوی در شهر تاریخی اصفهان؛ واقع در حد فاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ برپا شد.

برای اطلاع بیشتر:
http://alainceccaroli.com

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=284378

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]