2

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در پی سانحه رانندگی جان سپرد

  • کد خبر : 70830
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

مهندس محمد رجایی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق شرکت فولادمبارکه اصفهان در روز اول سال ۱۳۹۲ دچار حادثه رانندگی شد و جان سپرد.

محمد رجایی عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان مدیرعامل سابق شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکم فروردین‌ماه در پی سانحه رانندگی جان سپرد.
محمد رجایی متولد سال ۱۳۳۵ بود. او در یکی از بهترین دبیرستان‌های اصفهان به نام سعدی تحصیل کرد و ورودی سال ۱۳۵۴ رشته‌ مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف بود. در اولین ترم ورود به دانشگاه به مسائل و تفسیرهای سیاسی علاقه نشان داد. در سال ۱۳۵۶ که دانشگاه‌ تعطیل شد، در این مدت با یکی از دوستانش به اصفهان رفت و جهادسازندگی آنجا را راه‌اندازی کرد. بعد از بازگشایی دانشگاه به تهران برای ادامه تحصیل بازگشت. در سال ۱۳۶۴ فارغ‌التحصیل شد و از همان زمان به استخدام فولاد مبارکه درآمد.

در سال ۱۳۶۵ جهت شرکت در فعالیت‌های دفتر جنوا به کشور ایتالیا اعزام و تا سال ۱۳۶۷ به عنوان کارشناس و مسئول دفتر بازرسی به فعالیت پرداخت. در سال ۱۳۶۸ به پروژه‌ طراحی نظام بهره‌برداری مجتمع پیوست، در سال ۱۳۷۰ به عنوان مسئول فنی نورد گرم در مراحل راه‌اندازی و بهره‌برداری از خطوط ناحیه نورد گرم فعالیت نمود و در سال ۱۳۷۵ به عنوان مدیر تولید ناحیه نورد گرم مشغول انجام وظیفه گردید. تا سال ۱۳۸۱ در این سمت مشغول خدمت بود و از آن تاریخ نیز به عنوان معاونت طرح و توسعه فولاد مبارکه مشغول خدمت شد. از اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۵ به عنوان مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره منصوب شد.

شایان ذکر است مراسم ترحیم شادروان محمدرجائی روز چهارم فروردین ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر در مسجد امیر المومنین اصفهان واقع در خیابان جی برگزار خواهد شد.

سایت باشگاه سپاهان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70830

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر