3

تاکید فرمانده ناجا بر ضرورت روزآمدی و ارتقای عملکرد ناجا در مناطق مرزی

  • کد خبر : 288661
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت اهتمام جدی برای توسعه خدمات و ارتقای عملکرد نیروی انتظامی در مناطق مرزی کشور تاکید کرد.

سردار اشتری فرمانده ناجا

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت اهتمام جدی برای توسعه خدمات و ارتقای عملکرد نیروی انتظامی در مناطق مرزی کشور تاکید کرد.

به گزارش افق آنلاین ، سردار حسین اشتری در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستادی وارزیابی میدانی از یگان‌های مستقر در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تبریک دهه کرامت گفت: حضور سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه مایه خیر و برکت و ارتقا هرچه بیشتر نظم و امنیت در شرق کشور باشد. نیروی انتظامی بر اساس تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و خوشبختانه با حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و روحیه جهادی و تلاش همکاران رشد و پیشرفت خوبی را در این راستا شاهد بوده ایم.

وی گفت: در استان خراسان رضوی با حضور مقتدرانه فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی و خراسان جنوبی سعی و تلاش بسیار خوبی صورت گرفته و مصوبات ستاد کل و تدابیر بر اساس اولویت‌های مشخص شده انجام می‌شود.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت روز آمدی، توجه و توسعه اقدامات و عملکرد پلیس در مناطق مرزی تاکید کرد و گفت: موضوع انسداد مرزها نیز همان گونه که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد به علت گستردگی مرزها زمانبر است و باید با اهتمام بیشتری وارد میدان عمل شویم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی حاشیه نشینی، اتباع خارجی و جرایم سایبری را از مهم‌ترین موضوع‌های امنیتی در استان خراسان رضوی دانست که با تلاش و اقدامات گسترده و تخصصی پلیس، گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در رفع این معضلات برداشته شده است.

اشتری درپایان با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی در سال ۹۸ گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گسترش اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس و دیگر اقداماتی که در اولویت‌های نیروی انتظامی تاکید کرده ایم بتوانیم سرباز ولایت و خدمتگزار لایقی برای امنیت مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=288661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر