2

مسئولیت خطیر صیانت از مرزها را با اقتدار دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 290488
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مسئولیت خطیر صیانت از مرزها را با اقتدار دنبال می‌کنیم، گفت: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا مصوب فرماندهی معظم کل قوا برکات بسیاری خواهد داشت.

Image result for ‫سردار "حسین اشتری"‬‎

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مسئولیت خطیر صیانت از مرزها را با اقتدار دنبال می‌کنیم، گفت: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا مصوب فرماندهی معظم کل قوا برکات بسیاری خواهد داشت.

به گزارش افق آنلاین ، سردار “حسین اشتری” در  مراسم ابلاغ رسمی طرح جامع مرزبانی نیروی انتظامی مصوب فرماندهی معظم کل قوا با تسلیت شهادت امام جواد (ع)  اظهار داشت: تصویب مبارک طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را توسط فرماندهی معظم کل قوا دامت برکاته تبریک می‌گویم، قطعا این مهم برای مردم، کشور و نیروی انتظامی برکات بسیاری دارد.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی افزود: صیانت و حفاظت از مرزهای کشور بر عهده ناجا است و این مسئولیت و مأموریت بسیار خطیر، ارزشمند و تأثیرگذار می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پاسداری مرزبانان از ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز خشکی و آبی ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی در سرتاسر مرزها با اقتدار مأموریت های خود را دنبال می کنند و مقابله با گروه های تروریستی و اشرار، مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا، کنترل ترددهای مرزی و … بخشی از وظایف خطیر مرزبانان است.

سردار اشتری تأکید کرد: باید در صیانت و حفاظت از مرزهای کشور مراقبت و هوشیاری های لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور سایر نیروهای مسلح در برخی مرزها برای ما قوت قلب و دلگرمی است، بیان کرد: در هر حال مأموریت خطیر و مهم صیانت از مرزها را با جدیت و قدرت دنبال می‌کنیم و به هیچ وجه به قاچاقچیان، گروه های تروریستی و اشرار، قانون‌شکنان و … اجازه جولان نمی‌دهیم.

به گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی در ادامه با ابلاغ رسمی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: بر مبنای تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا دامت برکاته درخصوص رسیدگی به مرزها و تقویت توان و آمادگی عملیاتی فرماندهی مرزبانی ناجا، طی یک بررسی میدانی و کارشناسی شده، تقویت ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ارتقاء مرزبانی ناجا به مثابه یک نیرو در تابعیت مستقیم فرمانده ناجا به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تقدیم و به موجب تصویب مبارک معظم له، طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا در تیرماه سال‌جاری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرا به نیروی انتظامی ابلاغ شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در این طرح، ضمن ارتقاء فرماندهی مرزبانی ناجا به مثابه یک نیرو، تقویت سازمان رزم، ترابری، تحرک زمینی، دریایی، هوایی و قدرت مقابله با تهدیدات مرزی در مرزهای خشکی و آبی ارتقاء چشمگیری داشته است.

وی تأکید کرد: در این طرح رسالت فرماندهی مرزبانی ناجا “حفظ، مراقبت و کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران و استیفای حقوق دولت و اتباع مرزنشین کشور” منظور و اعلام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان گفت: قطعا با تصویب و تأیید طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا، دستاوردهای مطلوب و بزرگ مرزی پیش روی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است، پیش از سخنان سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سردار محمودزاده معاون طرح و برنامه و بودجه ناجا گزارشی از روند اجرایی شدن طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا ارائه کرد.

همچنین سردار “قاسم رضایی” فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات سبزپوشان و مرزبانان ناجا در سرتاسر کشور عنوان کرد: تلاش های نیروی انتظامی در سطح کشور باعث افتخار و سربلندی است.

وی تصوب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا را مرهون عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ناجا دانست و افزود: سردار “اشتری” مجدانه و با پیگیری های مستمر تحقق این مهم را دنبال کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=290488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر