3

استارت بد پرسپولیس و موج نگرانی بین هواداران/ تمرکز کالدرون روی جذب مهاجم یا مشکلات تیمش؟

  • کد خبر : 289912
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در جام شهدا نشان داد هنوز خیلی کار دارد تا به همان تیم فصول گذشته تبدیل شود.

استارت بد پرسپولیس و موج نگرانی در بین هواداران/ تمرکز کالدرون روی جذب مهاجم یا مشکلات تیمش؟

به گزارش افق انلاین ، پرسپولیس در اولین بازی خود در جام شهدا مقابل تیم جوان سایپا چنگی به دل نزد و نتوانست انتظار هوادارانش را برآورده سازد. در اینکه بعد از یک بازی نمی‌شود در مورد تیمی قضاوت کرد شکی نیست، اما در همین یک بازی می‌شد برخی‌ ضعف‌ها را به‌خوبی دید. عدم طراوت و شادابی در تیم، نداشتن روحیه جنگندگی و تلاش برای پیروز شدن، ناهماهنگی و سردرگمی تاکتیکی بازیکنانی که از فوتبال یکدیگر به‌واسطه چند سال حضور کنار هم شناخت کامل دارند و… نشان می‌داد اردوی پرسپولیس در ترکیه چندان مفید نبوده است.

به‌نظر می‌آید پرسپولیس جدا از اینکه در این اردوی پر حرف و حدیث بازی‌های دوستانه خوبی نداشت، بدنسازی خوبی هم نکرده است، از این جهت که کاملاً در بازی سرخپوشان در دیدار برابر سایپا مشخص بود آنها از حریف خود ناآماده‌ترند و فاصله زیادی با آن تیمی که در سال‌های قبل بودند، دارند.

پرسپولیس در سال‌های گذشته بخش عمده‌ای از موفقیت‌هایش، مخصوصاً حضور در فینال آسیا را مدیون بدنسازی خوب پیش‌فصل بود تا حدی که از جمله معدود تیم‌هایی در ایران و حتی غرب آسیا بود که بازیکنانش بالای ۱۰ کیلومتر در یک بازی می‌دویدند. برای اینکه در این مورد بهتر قضاوت کرده باشیم با چند بازیکن این تیم هم صحبت داشتیم و آنها متفق‌القول عقیده داشتند بدنسازی اخیرشان با بدنسازی‌ای که قبلاً زیر نظر مارکو (مربی بدنساز کادر برانکو) داشتند، زمین تا آسمان فاصله داشته است.

نکته عجیب دیگر اینکه پرسپولیس بعد از بازگشت از ترکیه نیز تا حد زیادی از فشار تمرینات خود کاسته است و تمرینات این تیم یا تعطیل بوده و یا نصف‌ونیمه برگزار شده است، این در شرایطی است که زمان زیادی تا آغاز لیگ باقی نمانده و شاگردان کالدرون یک فصل سخت را با حضور چند رقیب سرسخت مثل سپاهان، شهر خودرو، استقلال، ذوب‌‌‌آهن و تراکتور که خیلی به‌موقع تمرینات‌شان را آغاز کرده و بازیکنان خوبی هم به‌خدمت ‌گرفته‌‌اند، دارد.

شاید بهتر باشد کالدرون به‌جای اصرار زیاد به جذب مهاجم خارجی گرانقیمت و چانه‌زنی در این مورد با مسئولان باشگاه که چند هفته زمان هم برده است، در شرایط فعلی روی آماده‌سازی بهتر تیمش تمرکز کند، از این جهت که انتظار از تیم او در فصل پیش‌ِرو خیلی بالاست و مرد آرژانتینی مربی تیمی شده که در چهار فصل اخیر بهترین تیم ایران بوده است.

عکس‌العمل هواداران پرسپولیس بعد از بازی این تیم با سایپا در شبکه‌های اجتماعی و نگرانی آنها نسبت به آینده تیم‌شان موردی است که کالدرون باید آن را خیلی جدی بگیرد. او حتماً و باید توجیه شود که استارت بد بعد از تحویل گرفتن تیمی کاملاً موفق، بدترین اتفاق ممکن می‌تواند برای تیم او باشد و این موضوع می‌تـواند حواشی زیادی برای تیم او به‌همراه داشته باشد و به‌نوعی آرامش را در همان اول راه از پرسپولیس بگیرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=289912

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر