1

تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس نهم

  • کد خبر : 29485
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳

این حادثه بسیار بزرگ باید برای ما درس عبرتی باشد که از آن استفاده کنیم و حادثه گذرایی نباشد

آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان (دوره چهارم) طی سخنانی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: در بهمن و اسفند امسال دو حادثه بزرگ داخلی رخ داد که اهمیت آنها زیاد بود.

وی افزود: یکی راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۲ اسفند از حوادث مهم این ۲ ماه بود که با حضور مردمی همراه بود.

رئیس ‌مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هر دو حادثه بزرگ بود که دشمنان انقلاب با تبلیغات فراوان به آنها چشم دوخته بودند تا بتوانند ملت ما را از رهبری انقلاب جدا کنند اما ملت عزیز، آگاه و غیور ما پاسخ محکمی به تبلیغات آنها داد و به تعبیر مقام معظم رهبری، سیلی سختی به چهره آنها نواخت.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات مجلس نهم حائز اهمیت فراوان بود، اظهار داشت: الحمدلله با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری، علما، مراجع، بزرگان، علاقه‌مندان به نظام و سیاستمداران مسئله انتخابات بسیار باشکوه و با حضور گسترده مردم با سلامت برگزار شد.

وی در عین حال گفت: این حماسه بزرگ انتخابات برای پشتیبانی از نظام ما در تمام این ۳۳ سال کارساز بود و در این مرحله نیز که دشمنان خارجی و معاندان داخلی به تبلیغات گسترده پرداخته بودند، حضور مردم در پای صندوق‌های رای باعث خنثی شدن همه توطئه‌ها شد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی با بیان اینکه در همان روز و شب انتخابات رسانه‌های بیگانه با دیدن حضور پرشکوه مردم لحنشان عوض شد، افزود: این حادثه بسیار بزرگ باید برای ما درس عبرتی باشد که از آن استفاده کنیم و حادثه گذرایی نباشد.

وی افزود: آنچه می‌توانیم استفاده کنیم، نخست درباره آنهایی است که انتخاب کردند، دوم آنهایی که تبلیغ کردند و در نهایت آنهایی که انتخاب شدند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تشکر از مردم به دلیل حضور باشکوه مردم در انتخابات، گفت: بنده از طرف خودم و شما منتخبان ملت در مجلس خبرگان از مردم تشکر می‌کنم.

آیت‌الله مهدوی کنی خطاب به مردم گفت: شما مردم بزرگوار با اینکه مشکلاتی دارید و نباید آنها را انکار کرد، همیشه پشتیبان انقلاب بوده‌اید که جا دارد صمیمانه تشکر کنیم.

وی افزود: مردم می‌دانند انقلاب، امام (ره)، شهدا، اسلام و مملکت مال خودشان است و راضی نیستند آنها را فدای مشکلات ظاهری زندگی‌شان کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر