2

انتخابات شوراها زیرساخت حضور درست سیاسی بوده و نباید از آن غفلت شود

  • کد خبر : 54353
  • ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹

متکی گفت:جبهه پیروان با این حساسیت از تابستان گذشته بحث انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارم را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در جلسات شورای مرکزی مقرر شد شورایی برای پیگیری انتخابات شوراها به ریاست آقای بادامچیان تشکیل شود.

منوچهر متکی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز در همایش این جبهه به مناسبت ۹ دی به ارائه گزارشی از جبهه پیروان خط امام و رهبری پرداخت و اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره در عرصه‌های سیاسی نظام که انتخابات یکی از آن تجلی‌گاه‌هاست حضور مسئولانه و متعهدانه و پرنشاطی را داشته است و پیش از آنکه به نتیجه انتخابات بیندیشد به نفس حضور و لبیک به ندای رهبری برای فراهم آوردن انتخاباتی پرنشاط قدم بر می‌دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان تصریح کرد: این جبهه همواره بر نتایج انتخابات بعد از طی مراحل قانونی صحه گذاشته است و این مسئله ولایتمداری و قانونمداری اعضای جبهه را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش رو به جهات مختلف از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است افزود: جبهه با این حساسیت از تابستان گذشته بحث انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارم را در دستور کار خود قرار داده است.

متکی بر همین اساس بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی را چراغ راه عنوان کرد و گفت: عدم ورود زودهنگام به کارزار تبلیغات انتخابات برای اعضای جبهه یک تکلیف جدی بوده و هست و به موازات آن کار تشکیلاتی برای ایجاد آمادگی در انتخابات نیز یک تکلیف جدی برای جبهه به شمار می‌رود.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه به استراتژی این جبهه اشاره کرد و اظهار داشت: در این استراتژی سناریو‌های مختلف که کار انتخاباتی، نوع نگاه و چگونگی رسیدن به نامزدهای جبهه همراهی با سایر تشکل‌های اصولگرا و همچنین ارتباط و هماهنگی با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است وجود دارد.

وی بر همین اساس به جلسه اعضای جبهه پیروان که متشکل از ۶ تا ۹ نفر بودند با آیت‌الله مهدوی کنی و متعاقباً جامعه روحانیت مبارز اشاره و تصریح کرد: در آن جلسه بحث‌های خوبی مطرح شد و نمایندگانی از جبهه پیروان و جامعه روحانیت آن مباحث را دنبال می‌کنند.

متکی همچنین به دیدار ۲ هفته قبل اعضای جبهه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: این جلسه نیز مانند جلسه جامعه روحانیت مبارز بعد از ارائه گزارش توسط آقای عسگر‌اولادی بازتاب مثبتی داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه باتوجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نباید از موضوع مهم انتخابات شوراها غافل شد افزود: انتخابات شوراها زیرساخت حضور درست سیاسی بوده و نباید از آن غفلت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسات شورای مرکزی مقرر شد شورایی برای پیگیری انتخابات شوراها تشکیل شود و این شورا به ریاست بادامچیان تشکیل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر