3

نمایندگان باید به دنبال خدمت بی منت برای مردم باشند

  • کد خبر : 29496
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵

عملکرد نمایندگان زیر ذره بین مردم

‘موسی غضنفرآبادی’ نماینده بم در مجلس هشتم که در انتخابات ۱۲ اسفند، با پشتوانه رای مردم، کلیدهای عمارت بهارستان در دور نهم را نیز تحویل خواهد گرفت، دراین باره به خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: پیام رای مردم این است که نمایندگان باید بیشتر تلاش کنند و مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: مردم کسانی را می خواهند که بتوانند مشکلاتشان را حل کنند؛ آنان به دنبال کسانی هستند که حلال مشکلاتشان باشد و خواسته هایشان را برآورده کند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: مردم به دلیل آن که خواسته هایشان در خصوص عمران و اشتغال برآورده نشد به چهره های جدید رای دادند.

 

** هر کسی از مسیر خدمت و ولایت فاصله گیرد مردم از او عبور می کنند

‘علیرضا سلیمی’ نماینده کنونی محلات و دلیجان که در انتخابات مجلس نهم نیز موفق به کسب رای لازم برای ورود به مجلس شد، در پاسخ به خبرنگار ما گفت: رای نیاوردن نمایندگان ممکن است چند دلیل داشته باشد و دلیل نخست آن ممکن است این باشد که فضای رقابتی زیادی در شهرستان ها حاکم بود.

وی ادامه داد: دوم این که مردم عملکرد نمایندگان را به خوبی رصد می کنند و با هوشیاری مسیر را دنبال می کنند؛ مردم عملکردها را به خوبی دنبال می کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: نمایندگان باید به دنبال خدمت بی منت برای مردم باشند؛ مردم هر کسی از مسیر خدمتگذاری و ولایت فاصله گیرد از او عبور می کنند.

 

** عملکرد نمایندگان زیر ذره بین مردم

‘حسین گروسی’ نماینده شهریار در مجلس هشتم و منتخب مردم در دور نهم نیز در این باره به ایرنا گفت: نمایندگان باید به این موضوع واقف باشند که درست است که وظیفه شان قانونگذاری است؛ ولی باید در شهرستان ها نظارت داشته باشند و کار را پیگیری کنند.

گروسی تاکیدکرد: مردم از نمایندگان توقع دارند و می خواهند که مطالبات آنان را پیگیری کنند.

نماینده مردم شهریار در مجلس تاکید کرد: مطمئنا آنان در طول این چهار سال اقدامات نماینده خود را زیر ذره بین قرار داده اند و آنانی را که موفق بوده اند را انتخاب کرده اند.

گروسی توزیع اعتبار عادلانه و اولویت بندی مشکلات در شهرستان ها را از مهمترین اقداماتی دانست که نمایندگان می بایستی آن را انجام دهند تا مردم از آنان راضی باشند.

بر اساس آماری که تا به امروز اعلام شده است، بیش از ۱۱۰ نماینده مجلس هشتم در انتخابات مجلس نهم نتوانستند موفق به تمدید دوره نمایندگی خود شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر