3

تولید ایران خودرو از مرز ۷ میلیون دستگاه عبورکرد

  • کد خبر : 29566
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶

تولید گروه صنعتی ایران خودرو طی ۳۳ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از مرز ۷میلیون دستگاه خودرو سبک عبورکرد .

ه گزارش ایکو پرس دکتر حسین نجاری قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در تولید با بیان این مطلب گفت : شرکت ایران خودرو طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران موفق به تولید تقریباً  یک دستگاه خودرو به ازای هر ۱۰نفر از جمعیت کشور شده است .

 وی افزود : این درحالی است که بیش از ۵/۵ میلیون دستگاه از تولیدات مذکور مربوط به ده سال اخیر می باشد .  همچنین حدود ۲/۴ میلیون دستگاه خودرو معادل۶۰ درصد تولیدات ایران خودرو بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دردولت نهم و دهم محقق شده است .

نجاری تولید تجمعی گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری را بیش از ۶۶۰هزار دستگاه انواع خودرو سبک عنوان کرد و اظهارداشت : از این تعداد حدود ۲۷۵هزار دستگاه خودرو با موتور های مدرن و کم مصرف تولید و به بازار عرضه شده است که این یک رکورد جدیدی در تولید خودرو های کم مصرف در تاریخ صنعت خودرو کشور محسوب می شود .

قائم مقام ایران خودرو تصریح کرد : ایران خودرو در سال جاری بیش از ۲۶ هزار دستگاه تندر۹۰ تولید کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از۷۰ درصد رشد نشان می دهد .

نجاری همچنین تصریح کرد : ایران خودرو طی مدت مذکور ۱۴ هزاردستگاه پژو ۲۰۷ آی تولید و عرضه کرده است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است

قائم مقام ایران خودرو تاکید کرد : ثبت رکورد های جدید درتولید محصولات به روز نشان بارزی از توانمندی های گروه صنعتی ایران خودرو درتوسعه تولید محصولات جدید درسال جهاد اقتصادی می باشد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر