3

جرارد:بازیکنان ما مسئول جایگاهمان در جدول رده بندی هستند

  • کد خبر : 30184
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳

مهم این است که بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه مطلوب هواداران را به دست آورند

در پی سومین شکست متوالی لیورپول در لیگ برتر انگلیس استیون جرارد کاپیتان تیم فوتبال لیورپول انگلیس از هم تیمی های خود خواست تلاش بیشتری داشته باشند.
سرخپوشان بندر لیورپول آخرین بار پیش از این در سال دو هزار و سه میلادی سه شکست پیاپی را در لیگ برتر متحمل شده بودند و با شکستی که این تیم برابر ساندرلند پذیرفت شاگردان کِنی دالگلیش در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.
جرارد با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد: «بازیکنان ما مسئول جایگاهمان در جدول رده بندی هستند.این مکان برای باشگاهی چون ما به هیچ وجه مناسب نیست».
وی در ادامه با اشاره به دربی این تیم برابر اِوِرتون تصریح کرد: «ما باید از لحاظ ثبات در شرایط بهتری قرار داشته باشیم.ما باید واکنش خوبی داشته باشیم و برای این کار هیچ تیمی بهتر از اورتون نیست».
جرارد افزود: «مهم این است که بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه مطلوب هواداران را به دست آورند.پس از نتایج اخیر همه ناراحت شدند اما ما می خواهیم بار دیگر به چهره آنها لبخند بزنیم».

وی با اشاره به اینکه باید قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه را فراموش کرد خاطر نشان کرد: «جام اتحادیه موفقیت بسیار خوبی بود اما با این حال اکنون همه چیز تمام شده و باید آن را فراموش کنیم».
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن ، کاپیتان کهنه کار لیورپول گفت: «این هفته، هفته سختی است و ما می خواهیم در دیدار با استوک در جام حذفی انگلیس به موفقیت برسیم».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر