2

جدول کامل نتایج بازی های لیگ برتر در هفته ۲۷ کشور

  • کد خبر : 30217
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۶

استقلال بهترین فرصت را از دست داد

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران که از جمعه با انجام ۴ بازی شروع و عصر شنبه با برگزاری ۳ دیدار دیگر پیگیری شد، عصر دوشنبه با برپایی دو بازی باقی‌مانده پایان گرفت.

یکی از این دو مسابقه بین تراکتورسازی و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام‌(ره) شهر تبریز با حساسیت ویژه ای برگزار شد.  این بازی از نهایت اهمیت برای تعیین سیمای تیم قهرمان برخوردار بود و پیروزی سپاهان می توانست تا حد بسیاری کار این تیم در مسیر قهرمانی را راحت تر کند. بعد از تساوی ۲-۲ روز شنبه استقلال با راه‌آهن در تهران، سپاهان حاشیه امنیت بیشتری در صدر جدول یافته بود اما با تک گلی که از تراکتور دریافت کرد موجب شد تا رقابت های صدر جدول همچنان داغ باقی بماند.

 مسابقه دوم امروز که در ساعات غروب بین پرسپولیس و مس کرمان در آزادی تهران برگزار شد، هیچ تأثیری در کورس قهرمانی نداشت. از یک سو سرخ‌ها مایل به فتح آن بودند تا از رتبه انتقادبرانگیز نهم در جدول رده‌بندی قدری بالا بیایند و تجدید‌اعتبار کنند و مس هم می‌خواست آن را فتح کند تا در جنگ بقایی که دارد، در لیگ برتر ماندنی شود. اما این دیدار در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.

استقلال بهترین فرصت را از دست داد
آبی‌ها با روحیه‌ای متفاوت به لیگ برگشتند. پس از آن باخت ناباورانه مقابل پرسپولیس در دربی ۷۴ بازیکنان و کادر فنی استقلال از روحیه متفاوتی برخوردار بودند. دلیل این دگرگونی هم بردهای پی در پی‌ بود که استقلال در مسابقات آسیایی خود به دست آورد. بی‌شک ۳ پیروزی متوالی می‌تواند از نظر روحی روانی تاثیر شگرفی در روحیه بازیکنان استقلال بگذارد. استقلال در سه بازی بزرگ به پیروزی رسید و همه فکر می کردند که بازی برابر راه آهن هم برای این تیم راحت باشد. اما شاگردان مظلومی به سختی توانستند یک امتیاز از شاگردان دایی تصاحب کنند.

تیم درخشان متوقف شد
شاهینی‌ها این دومین بازی‌شان بود که درخشان را روی نیمکت خود می دیدند و بازیکنان این تیم تلاش کردند با حضور این سرمربی سه امتیاز بازی در خانه را کسب کنند. حمید درخشان در این مسابقه به بازیسازی ایوان پتروویچ چشم‌دوخته و نگاهی به‌درخشش تنهایی در نوک حمله تیمش داشت اما در پایان مسابقه شاهین برابر صنعت نفت به تساوی انجامید.

ذوب آهن صبا را از صدر جدول دور کرد
شاگردان منصور ابراهیم‌زاده از روزهای اوج فاصله زیادی گرفتند و در هفته‌هایی که از لیگ برتر گذشته بود نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند. آنها سال گذشته در چنین روزهایی درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودند اما امسال تنها به لیگ برتر می‌اندیشند و در اولین هفته بعد از تعطیلات، ابراهیم‌زاده با داشتن مهره‌هایی همچون داود حقی و محمد قاضی در اندیشه باز کردن دروازه حریف بود و بالاخره در پایان دیدار این تیم برابر صبای قم، این ذوبی ها بودند که با نتیجه دو بر یک حریف را شکست دادند.

فجری ها نقره داغ شدند
سایپا که دچار تغییر و تحولات اساسی در کادر فنی‌اش شده، با هدایت مجتبی تقوی مقابل فجر سپاسی شیراز صف‌آرایی کرد. مقابل تیمی که در هفته‌های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته بود و توانسته بود تیم‌های بالای جدولی را به راحتی شکست دهد. سایپا که در این بازی میزبان  بود فجری ها را نقره داغ کرد و با ۵ گل راهی شیراز کرد.

ملوان در خانه شهرداری را شکست داد
شاگردان فرهاد پورغلامی نیم‌فصل دوم را با نتایج خوبی ادامه دادند و توانستند خود را در جدول رده‌بندی تا سیزدهمی بالا بکشند، آنها با یک برد در نخستین هفته بعد از تعطیلات توانستند تا رده دهم جدول بالا بیایند.

تساوی در دیدار شمال و جنوبی ها
بازی برابر فولاد هم یکی از سختی‌های پیش روی داماش بود. تیمی که از همان ابتدای فصل پر بود از حرف و حدیث و روزهای زیادی است که خبر انحلالش در گوشمان نشسته. گذشته از همه اینها تارتار و تیمش به لحاظ نتیجه‌گیری هم قابل دفاع نیستند. اما این تیم برابر فولاد نتیجه قابل قبولی تصاحب کرد.
شاگرد، استاد را برد
در بازی نفت تهران و مس سرچشمه از یک سو حسین فرکی و شاگردانش آخرین فرصت را برای رسیدن به میان ۳ تیم بالای جدول در اختیار داشتند و برای این موضوع از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از سوی دیگر اصغر شرفی به همراه مس سرچشمه قرار داشت که اگر در هفته‌های پیش‌رو تلاشی از خود نشان ندهد بی‌شک باید سقوط را به جان بخرد. در پایان این رقابت این فرکی شاگرد بود که بر استاد شرفی پیروز شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر